clinton Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ble bar det Ment4l..Har ryddet litt i mitt også og venter på en speilplate som jeg har bestilt som skal ligge i bunnen.har samme kabinett som deg ser det ut som og har også fjernet den nederste HD holderen.Har også fjernet høytaleren og den festen tingen rundt den. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er på lan, så er unnskyldt rotet. Får LianLi maxi tower når jeg kommer hjem, skal se det blir litt futt i sakene. Beklager kvaliteten... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Den guiden noen linket til her er fin, men fordi jeg har Lian Li kabinett der hovedkort-skuffen er så stor får jeg ikke gjemt kablene bak denne. Løste det med å legge alle kabler opp forran PSU'en, mot CD-RW, og under CD-RW ved alle de tomme 5,25" brønnene. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) akkurat nå mangler det en cpu siden jeg solgte den ene til en kamerat på TG, men snart ligger det 2x2400+ i posten, blir deilig (god oppgradering fra dual Duron 1600) EDIT: vet det er ganske rotete, men har aldri fått kopa meg til å gjøre noe med det. Endret 11. april 2004 av InZomnia Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 uhh.. har du kjøling på diskene dine InZomnia? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 uhh.. har du kjøling på diskene dine InZomnia? heah, nei, egentlig ikke. men flytter de snart opp i 5,25"`erne. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 huff huff.. ikke helt sunnt det nei.. tror de er ganske varme under litt jobbing der ja Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Oppriktig talt folkens, jeg synes mange av maskinene deres ser ut som de reneste skjærereir! Det må da gå an å rydde litt i slangeføringer og ledninger? Om jeg får min siste utgave ferdig i løpet av morgendagen, så kan jeg jo legge ut et bilde av den. Det blir noe ganske annet enn hva mange viser opp her. Sier ikke dette for å fremstå som storkjefta, men ting kan så avgjort gjøres bedre! Vent og se...... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Jepp.. dette er jo en tråd for å få frem hvordan det faktisk ser ut inni maskinen.. og kanskje ti tips til forbedringer.. bare vent til mitt prosjekt står ferdig.. forhåpentlivis blir ikke en eneste kabel synlig.. .kanskje 2 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Vel.. Skrue ba meg så pent om å fikse bildet hannes ut på nettet, så her er det: omg.. ryddig må jeg si ja Endret 12. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Takk igjen, Stig-Arne! Må bare få lov til å tilføye at jeg har jobbet litt for å få det slik..... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Det vises.. Jeg kan bare se en liten flipp av en kabel og det er atx kabelen Jeg har deg å se opp til når det gjelder ryddighet i kabelspagettien Edit: okei.. ett par til da.. men det er ryddig Endret 12. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hadde alt stripset opp og lagt ordentlig vekk før, men gadd ikke lengre da det var så tungvint når jeg fikk nye deler. Lenke til kommentar
cof Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://larsi.salves.net/Kabinett/P1010071.JPG ledningene fra psu har jeg lagt bak hovedkorte Lenke til kommentar
Irons Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jau, Her er ett bilde av den gamle maskina mi, med slk900u.... Alt er flytta til ett chieftec kabinett, og jeg har skaffa meg noen meter med nylon sleeving (hvit uv reaktiv) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Maskinen jeg bruker som backup hvis jeg skal skru noe eller annet på hoved-maskin: endra bildet litt.. Endret 13. april 2004 av traskas Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 huff huff.. har du virkelig q-tec psu ? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Min PC! Rydda nettopp litt inni'n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå