Axentrix Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Snekker'n: Hvor mange PCI-slots er det på kortet ditt? Det første bildet ditt er da helt wicked, synes ikke det gir fysisk mening Det er 5 men du ser trolig 10 pga speilflisen i bunnen Åhh speil fliser i bunnen? så GENIALT kunne vært tøfft å prøve.. så de solgte sånne små på 10`ern speil er speil... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jepp , det gir en fin effekt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 denne blir ganske ryddig da. Den var greit ryddig ja Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Skal få bygget meg ett kabinett som blir større! Hater den lille plassen det er i Chieftec kabinettet mitt Grunnen til at det er samlet så mange ledninger oppe med CD-rommen er pga. viftekontroller. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Her er da hvordan ting ser ut i mitt kabinett. Selv synes jeg at det ikke er så ille, men dere får velge selv. PS: Beklager kvaliteten. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Må si meg imponert.. jeg.. hadde faktisk trodd at det ville se meget mye verre ut enn det som kommer frem her.. Kanskje folk har tatt ett skippertak.. hehe.. Med vannkjøling så er det vel kanskje vanskeligere å få det litt ryddig inne i maskinen ? siden det kommer en del slanger i tillegg.. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Med vannkjøling så er det vel kanskje vanskeligere å få det litt ryddig inne i maskinen ? siden det kommer en del slanger i tillegg.. Ja, blir en del ekstra styr. Men hvis man har litt ekstra plass rundt omkring, inni mellom kriker og kroker så kan man jo gjemme unna slangene der. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Bare for å slippe å starte ny tråd. Hva ville vært billigst for meg, å kjøpe ferdig sett for vannkjøling av, CPU og NB? eller kjøpe deler i løsvekt? Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) MaJuice har du overklokket pcen din med den vannkjølinga du har der. er det ikke thermaltake aquarius 2. hadde den samme vannkjøling kjørte en 2,4 ghz på 3,5 men pupa klarte ikke mere etter 3 uker Jeg har hatt dette sette i over ett halvt år, ikke hatt noen problemer, dette var mitt første sett, så fort det blir litt mer penger skal jeg ha mist sitt sett. Jeg har overklokket endel med det settet ja, kjører XP2600 @ 12x200, har oxo kjørt den på 12,5 x 200 men da strekker ikke billig settet til Tt til gitt edit:skriveleif, begynner å bli sent Endret 21. februar 2004 av MaJuice Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det er ikke så ryddig i min PC.... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Her er chieftecen min før jeg fikk vannkjølinga. Endret 22. februar 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Slikt ser det ut for tiden inni min maskin. Jeg får en ny prosessor om ikke så lenge, og _Da_ skal det ryddes opp! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Eg har masse hybelkaniner på besøk i PCen! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Her er litt smasnacs til maskinen. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Her er litt smasnacs til maskinen. http://snekkerboden.com/snekker`n/Picture%20111.jpg hvor mye er det pc,n din er vert snekker,n?????? ser jo ut til å vera en pc i 20k klassen Endret 22. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Spiller egentlig ikke noen rolle ,men ny pris i dag er vel ca 30K uten skjerm, tastatur og slikt. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Spiller egentlig ikke noen rolle ,men ny pris i dag er vel ca 30K uten skjerm, tastatur og slikt. omfg digg Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Stor slange til den lille nippelen nede i høyre hjørne jephque Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Stor slange til den lille nippelen nede i høyre hjørne jephque Hehe, joda, jeg er klar over det. Den radiatoren som du såvidt ser helt nederst til høyre er den radiatoren som fulgte med den første utgaven av WaterChill. Den har utrolig liten diameter i forhold til resten av systemet, men jeg trooor (hvis noen har fornuftige begrunnelser for at den bør fjernes - si i fra!) at jeg tjener mer på å ha den med selv om jeg får mindre flow. De to slangene som går ut av kabinettet på baksiden går til et (vifteløst)varmeregister som for tiden står i vinduet. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jo tror det går bra siden man ikke skal ha for mye "flow". Syntes bare det hvar en litt morsom detalje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå