Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er et Lian Li PC 70 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) det så jo gedigent ut slik du hadde tatt bildet der... på det første bildet du posta altså, ikke det siste.. Endret 20. februar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Som du ser har jeg laget en plate i alu som jeg har bøyd til og satt inn vifte og vindu med P4 logo , disse er belyst bed blått lys og samtidig skuler denne platen alt av kabler ,vannpumpe , disker , dvd og brenner . I bunnen har jeg lagt inn speilflis. Så nå har jeg kab med innebygd P4 logo og A64 prosessor Endret 20. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) hehe, råtøft.. hva med å ta ett stort bilde.. vil se alt.. vill liksom se hvordan andre har gjort det.. skal begynne å mekke meg noe selv snart så.. Dremel in tha house Endret 20. februar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Har ingen bilder av kab utvendig da disse var på den hdèn som døde,skal ta nye. Endret 20. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Snekker'n: Jeg kan ikke si noe annet enn NYDELIG Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Takk , det dere ser der er laget med enkle midler , en speilflis og et stykke alu som jeg skar til og bøyde i en knekkemaskin , kostet ca 200 kr for begge deler . Vifta er en 120 mm papst og en std grill som jeg lakkerte . Plexiglasset hadde jeg liggende og så limte jeg på den logoen på baksiden av dette og lakerte med sort når lakken var tørr fjernet jeg så logoen . Det alustykket som jeg skar ut der plexien sitter har jeg festet bak plexien med et lysrør på hver side mellom alustykket og plexien , dette fordi at da lyses logoen opp samtidig som du ikke kan se inn bak denne da det der er bare disker og kabler. Endret 20. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) slettet Endret 20. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 sukk, hadde det bare vært meg som hadde plass til å lage egne kabinett så skulle jeg ikke klaget, og ikke minst fingerferdigheten Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Jeg tjyvlånte bilde fra workloggen min (klikkbart) Det ser umiddelbart kanskje ikke så ryddig ut. Men med tanke på at det er 6-7 vifter, pluss 11 forskjellige lyspunkter der som skal ha strøm, i tilegg til at plexien ikke skjuler _noe_ så er jeg fornøyd. Endret 21. februar 2004 av Arctic Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg tjyvlånte bilde fra workloggen min (klikkbart) Det ser umiddelbart kanskje ikke så ryddig ut. Men med tanke på at det er 6-7 vifter, pluss 11 forskjellige lyspunkter der som skal ha strøm, i tilegg til at plexien ikke skjuler _noe_ så er jeg fornøyd. hvor har du gjort av alle ledningene??????? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Rundt omkring I hovedsak har jeg koblet i sammen mye. F-eks to og to vifter. Den fremste ser du jo ledningen tydelig til. (den skal jeg forøvrig forlenge litt da den minner om en spent trosse...) Ledninger til LED's i hjørnene er lagt i tynne plexi-rør som du ser langs bunnen, og oppe. Ledningene til katodene går i bunn og til inverteren osv. Det meste er samlet i viftestyringen. Og "hovedklyngen" fra PSU fikk smake en avbiter... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (quote) Ledninger til LED's i hjørnene er lagt i tynne plexi-rør ja hvor får man tak i slike plexirør...IKKE vannslanger!!!!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg bestillte mine hos en glassmester. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg bestillte mine hos en glassmester. mye bestilte du da, og hvor mye kostet det???? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 2 meter. 100 kr metern. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Pc`en min.. Slik ser MIN ut da... I q-tec kabinett Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 MaJuice har du overklokket pcen din med den vannkjølinga du har der. er det ikke thermaltake aquarius 2. hadde den samme vannkjøling kjørte en 2,4 ghz på 3,5 men pupa klarte ikke mere etter 3 uker Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 MaJuice har du overklokket pcen din med den vannkjølinga du har der. er det ikke thermaltake aquarius 2. hadde den samme vannkjøling kjørte en 2,4 ghz på 3,5 men pupa klarte ikke mere etter 3 uker Ingenting skjedde med cpu ? Skummelt med pumpe stop.. Har ikke vannkjøling jeg da, men en kammerat av meg svidde cpu på lan fordi han sovna, og pumpa stoppa mens han sov (rart at maskina ikke tok auto-shutdown egentlig) Ikke bra Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Mitt kabinett Jeg hadde det VELDIG ryddig i chieftecen før jeg fikk vannkjøling, men har desverre mista det bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå