fenris1979 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 skulle nesten sendt inn et bilde av BFVietnam serveren min bare for å skremme dere det er helt jæveligt kaos av ledninger og rot. så nå har eg ihvertfall en plan for helga. Merkeligt nok så er den stabil som ett fjell Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Da har jeg gått vekk fra socket a og vannkjøling, kastet meg på A64 bølgen, her er da det nye systemet. Fortsatt ikke mest ryddig men, noen som har noen fine forslag til å få det enda mer ryddig? Edit: leif Endret 28. mai 2004 av MaJuice Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) ... Endret 28. mai 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kaster meg på med et _ikke_ ryddig kabinett! Skal se hvordan jeg klarer det med mitt nye Lian Li 3077 med vannkjøling en gang til sommern! Dette er altså et Chieftech midi: Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kaster meg på med et _ikke_ ryddig kabinett! Skal se hvordan jeg klarer det med mitt nye Lian Li 3077 med vannkjøling en gang til sommern! Dette er altså et Chieftech midi: http://home.online.no/~thvedt/kabb.jpg Bruker du å ha maskinen stående på noe? Så ikke ut som om det kunne komme noe mye luft gjennom den raddisen der nei Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Kan se sånn ut kanskje, men den står på de medfølgende føttene. De er sånn som du kan dreie ut. Jeg tok vekk de som dreies ut, da de stod i veien for raddisen, men de runde støttene er fremdeles der! Den står ca 1,5cm over gulvet. (beklager dårlig fokus. Vanskelig å holde kabbiset med hodet, og samtidig fokusere med cam ) Endret 6. juni 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kommer bilde av mitt og, men mitt kamera er litt i sin egen verden nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Ser bra ut det der Vaffelkake Men prøv å hold bildene under 640*480 Vel.. siden jeg tilfeldigvis slettet mitt bilde på serveren så må dere vel få ett nytt av mitt kabelrot.. Har rett og slett ikke giddet å gjøre noe med det.. å tre strømper på ledningene er delvis misslykket... Er så dritt lei data nå at jeg holder på å spy.. Men her er nå mitt.. Endret 6. juni 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) haha! Genialt harddiskoppheng! Minner meg bittelitt om mitt vifteoppheng for 2 år siden: Endret 6. juni 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Wee, jeg fant noen gamle bilder! Det er ikke så mye kabelrot nå, men litt, (Ja, dårlig vinkel) ' Hva synes dere? Endret 6. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Wee, jeg fant noen gamle bilder! Det er ikke så mye kabelrot nå, men litt, (Ja, dårlig vinkel)http://home.no.net/fuzzy2/kabbiset.JPG Hva synes dere? Q-Tec kabinett? har et likens kabinett stående jeg også Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Sånn her ser det ut i mitt! Hva syntes dere? Endret 23. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Oppdatering? Det blir mye rot når man har ett par disker, vifter og en viftekontroller i et Chieftec kabinett Endret 23. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Mitt kabinett: Edit: bildet ble for stort.. Endret 24. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå