Stig-Arne Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Har jo sett den del tråder angående, nerdebula, hvem har det ryddigst rundt maskinen osv. Men har ennå ikke sett en tråd omhandler om hvem har det ryddigst inne i maskinen Man kan også gi hverandre tips om hvordan ting kan gjøres, hvordan kabler kan legges om. Her har jeg lagt alt av strømkabler til disker og vifte på baksiden av hk Her har jeg lagt IDE kablene unna hk, prøvd å legge dem på siden av diskene og opp til CD rommen Edit: Endret topic til en mer passende en.. Kommer med bedre bilder når nytt system er oppe å går. Endret 21. februar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Her har dere midlertidig setup påledningene i serveren. ( J-HS.com ) PS: har nå osgå kabelsamler på strøm til hovedkort, i tilleg til av / på bryter! Endret 15. februar 2004 av jonhs Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Har egentlig veldgin mye inni et så lite kabinett.6vifter og 4 katoder og 3 HDer,er vannkjølingen tar en del av plassen,men synes ikke det er så veldig rotetet egentlig. Endret 15. februar 2004 av clinton Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 ser ett par stk her hat vannkjøling. Da får man vel ikke problemet med luftgjennomstrømming Men kan heller ikke se mye strømkabler og IDE kabler.. bra .. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Ryddig? Sån passe da EDIT: link i stedet for bilde Endret 16. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kan dere som poster fikse på bildene deres, de er noe temmelige store, tenk på isdn eller modem brukerne også! Har ingen plass å poste bildene, men blir litt lite å ta bilder av en shuttle også da! Men får se ka jeg får til. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kan dere som poster fikse på bildene deres, de er noe temmelige store, tenk på isdn eller modem brukerne også! Har ingen plass å poste bildene, men blir litt lite å ta bilder av en shuttle også da! Men får se ka jeg får til. her kan du laste opp bilder .. http://serqevx.com/test/bildeupload/upload.php det var den som var for nerdebule posten Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Kan dere som poster fikse på bildene deres, de er noe temmelige store, tenk på isdn eller modem brukerne også! Har ingen plass å poste bildene, men blir litt lite å ta bilder av en shuttle også da! Men får se ka jeg får til. skjønner deg godt.. Skal prøve å huske på det neste gang.. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skal poste noen bilder i morgen av Shuttlen min!! Har ikke så god tid akkurat nå... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skal poste noen bilder i morgen av Shuttlen min!! Har ikke så god tid akkurat nå... Oki! Greit og vite Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skal poste noen bilder i morgen av Shuttlen min!! Har ikke så god tid akkurat nå... Oki! Greit og vite Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Skal poste noen bilder i morgen av Shuttlen min!! Har ikke så god tid akkurat nå... Oki! Greit og vite JAJA, føler at jeg skulle ikke ha skrevet d!! Mobbing eller, neida, men her er bilder av SHuttlen. Som dere kan se så er den helt lik som alle andre Shuttler som ikke er modifisert (skal gjøre litt etter at stipendet i neste mnd kommer). Antageligvis hvis det kommer flere Barebons og fra Shuttle vil de sannsynligvis ikke skille seg så mye fra denne innvendig når det gjelder ryddighet/rothet. Endret 17. februar 2004 av k_drey Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ikke så ekstremt ryddig men veldig lite kabinett.. det er jaffal et lite bidrag som er tatt med et EKSTREMT dårlig webcamera http://serqevx.com/test/bildeupload/bilder/ryddig_pc%3f.jpg må også bare takke sergevx for lån av server, og du (servex kan bare slette bilde når du vil.. Endret 17. februar 2004 av MADsen Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bad webcam, men her kommer det: Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 denne blir ganske ryddig da. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 denne blir ganske ryddig da. jepp.var ikke så gale det nei. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 denne blir ganske ryddig da. jepp.var ikke så gale det nei. Meget bra, fikk mange fine assosiasjoner når Shuttlen en gang om ikke så alt for lenge fyker ut! Må vell ordne det nye noe alà denne maskinen... Bra er bare forretten! Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg så du hadde asi-utganger morpheus.... er det virkelig noen som bruker de ennå???? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 jeg så du hadde asi-utganger morpheus.... er det virkelig noen som bruker de ennå???? asi utganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå