Gå til innhold

hvordan ser det ut inni maskinen til de enkelte ?

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Har jo sett den del tråder angående, nerdebula, hvem har det ryddigst rundt maskinen osv. Men har ennå ikke sett en tråd omhandler om hvem har det ryddigst inne i maskinen

Man kan også gi hverandre tips om hvordan ting kan gjøres, hvordan kabler kan legges om.

bakside_th.jpg

Her har jeg lagt alt av strømkabler til disker og vifte på baksiden av hk

oversikt_th.jpg

Her har jeg lagt IDE kablene unna hk, prøvd å legge dem på siden av diskene og opp til CD rommen

Edit: Endret topic til en mer passende en.. :) Kommer med bedre bilder når nytt system er oppe å går. :)

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan dere som poster fikse på bildene deres, de er noe temmelige store, tenk på isdn eller modem brukerne også!

Har ingen plass å poste bildene, men blir litt lite å ta bilder av en shuttle også da! Men får se ka jeg får til.

skjønner deg godt..

Skal prøve å huske på det neste gang..:)

Lenke til kommentar
Skal poste noen bilder i morgen av Shuttlen min!! Har ikke så god tid akkurat nå...

Oki! Greit og vite :wow:

:dontgetit:

JAJA, føler at jeg skulle ikke ha skrevet d!! Mobbing eller, neida, men her er bilder av SHuttlen. Som dere kan se så er den helt lik som alle andre Shuttler som ikke er modifisert (skal gjøre litt etter at stipendet i neste mnd kommer). Antageligvis hvis det kommer flere Barebons og fra Shuttle vil de sannsynligvis ikke skille seg så mye fra denne innvendig når det gjelder ryddighet/rothet.

k_drey%60s%20shuttle.jpg

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...