BlaZteR32 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har lyst til og modde Chieftec`en min.... Har mekke vifte hull i toppen, spraya den gull inni, smellt inn jalla lys fargene er: blå , grønn og gul... Farga cd-romen/diskettstasjon sort.... Og har glass i sidedøren. skal bestille glass m vifte plass i toppen også--- Har vurdert en Spoiler bakpå også.. Men jeg trenger noen kule mods og gjøre! Jeg trenger forslag så det er bare og ramse opp idèr Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 butt ut fronten med plexi slik som er gjort her Lenke til kommentar
BlaZteR32 Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 MagE, den skal jeg teste ut kanskje med et blått glass ? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skal du ha spoiler så må du ha eksospotter. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er ikke mange kabinetter du har så mange muligheter med som Chieftec. Bruk hjernen, ta det rette valget, modd den til det ekstremw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå