MacManus Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Pc'en min restarter uten grunn, hva kan være feilen? Det er ikke CPU viften, så det blir ikke overopphetet. og resten av pc'en er nedkjølet. Jeg har en A64 3000+ og et MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort. Vet noen hvor problemet kan ligge og hva jeg skal gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ville nok ha satset på en av to ting.Det ene er strømforsyningen om den er kraftig nok og det andre er et av de berømte virusene som går nå for tiden.Har hatt samme problemet selv og det var virus.Etter å ha blitt kvitt den var den ufrivillige restart'en borte. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvilken ram har du? Rammen har vært et stort problem for A64 Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 La meg komme med et 3.dje forslag. Høyre klikk "my computer" "properties" "advanced" Settings på "Startup & recovery" Ved system failure , klikk bort haken på "automaticly restart" Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 La meg komme med et 3.dje forslag. Høyre klikk "my computer" "properties" "advanced" Settings på "Startup & recovery" Ved system failure , klikk bort haken på "automaticly restart" Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Uansett har jeg en "TwinMos PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual pack" til ram Passer ikke det til a64? Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Uansett har jeg en "TwinMos PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual pack" til ramPasser ikke det til a64? Det passer til min A64 +3200 Abit Kv8 MaX3 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 La meg komme med et 3.dje forslag. Høyre klikk "my computer" "properties" "advanced" Settings på "Startup & recovery" Ved system failure , klikk bort haken på "automaticly restart" Kunne ikke vært mer enig. Får legge til denne da.... så kan man finne hva "bluescreen mener" Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Et annet trick: Start=>Kjør=> eventvwr se i Hendelselister om der er gule eller røde skilt... Høgreklikk på linjer med skilt velg Egenskaper og prøv å finne hva som skjer. Lykke til..... Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=208054 Endret 15. februar 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå