Gå til innhold

Microplex, Norges ledende vannkjølings leverandør?

Anbefalte innlegg

Det ser ut som microplex satser sterkt på vannkjøling framover, og samtidlig bli størst og billigst på lands basis.

Satt og så på innkommende varer på microplex, og la merke til at de nå importerer noen av de produktene de selger på 3dfxcool, men til en gunstigere pris.

Er dette et tilfelle, eller er det bare meg? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

microplex har utrolig bra kundeservice. men netconnection har vel det beste vannkjølings utvalget. jeg har bestilt fra alle 3 netbutikkene microplex, netconnection og 3dfxcool. min favoritt var 3dfxcool. greiere folk en de har jeg aldri møtt. jeg skulle hente et par ting. fordi jeg bor i oslo og da gadd jeg ikke betale så mye porto når det koster 30 kr å ta t-banen jeg fikk tlf nr og alt beskjed om hvor butikken lå og hvis jeg ikke hadde tid til å hente den før 3(det er da de pleier å stenge) så kunne han godt holde åpent 1 time til. det kaller jeg god service. men feilen med netconnection er vel at når man betiller fra sidene demmes får man beskjed om å vente værtfall 3 dager før man får ordrebekreftelsen og hvis man ikke får det må man klage. er man heldig får man den og så er det bare å håpe de sender den. de svarer jo nesten aldri på mailen når man sender til ordre mailen demmes. syns slik kundebehandlig er tragisk. skulle tro de ikke hadde noen rutiner der borte.

Lenke til kommentar

grunnen til at det er så dyrt å få tilsendt noe, er fordi at de balanserer ut prisen for porto. dvs, at hvis du kjøper as5 og en katode, så koster det usannsynlig mye, mens om du kjøper to kabinetter, full vannkjøling, 6 katoder og en haug med annet tull, så blir portoen minimal i forhold til hva den burde vært. for å si det sånn, jo mer du kjøper, jo billigere blir det å få det tilsendt(i forhold til vekten på det du skal ha).

EDIT: og de må jo ta noen kroner for de SINNSYKT gode karamellene.....

Endret av Kimius
Lenke til kommentar

I mitt tilfelle kjøper jeg mindre varer på grunn av portoen til microplex...(de andre ligger hakk i hæl på det området)

Når jeg trenger varer til kanskje 100-200 kr så gidder jeg ikke å betale nesten det samme i porto og gebyrer..

Da finner jeg heller andre løsninger hos clasern eller lignende...

Lenke til kommentar
microplex har utrolig bra kundeservice. men netconnection har vel det beste vannkjølings utvalget. jeg har bestilt fra alle 3 netbutikkene microplex, netconnection og 3dfxcool. min favoritt var 3dfxcool. greiere folk en de har jeg aldri møtt. jeg skulle hente et par ting. fordi jeg bor i oslo og da gadd jeg ikke betale så mye porto når det koster 30 kr å ta t-banen jeg fikk tlf nr og alt beskjed om hvor butikken lå og hvis jeg ikke hadde tid til å hente den før 3(det er da de pleier å stenge) så kunne han godt holde åpent 1 time til. det kaller jeg god service. men feilen med netconnection er vel at når man betiller fra sidene demmes får man beskjed om å vente værtfall 3 dager før man får ordrebekreftelsen og hvis man ikke får det må man klage. er man heldig får man den og så er det bare å håpe de sender den. de svarer jo nesten aldri på mailen når man sender til ordre mailen demmes. syns slik kundebehandlig er tragisk. skulle tro de ikke hadde noen rutiner der borte.

Samme har skjedd meg.....

Da pakken endelig kom mangla det en vanntank som jeg hadde betalt og bestilt..

Jeg sendte mail med engang jeg kom hjem og det har gått nesten 2 uker uten svar......

Elendig service.....hold dere unna Netconnection

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med Microplex.

Og kansje det er litt høye gebyrer, men som det er blitt sagt, noe må de kompensere for.

Ta for eks, de tar jo inn KOSS hodetelefoner nå.

Porta pro koster 366KR hos Microplex og 695 hos akersmic (web shop for meg siden jeg ikke bor i oslo eller wherever de holder til), det samme koster det i butikker

Så selv om det kansje koster 150kr i porto så sparer man litt penger.

EDIT:

Den erfaringen hadde ikke så mye med vannkjøling og gjøre menn jeg måtte bare slenge meg på :p

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar
For dere som bor i oslo området kan det jo være et tips å sjekke ut digitalimpuls i oslo sentrum. Samme utvalget som microplex. Greie folk som jobber der og raskt svar på mailer. Samme pris eller billigere enn Microplex faktisk.

Hvor i oslo ligger digitalimpuls?

Lenke til kommentar
For dere som bor i oslo området kan det jo være et tips å sjekke ut digitalimpuls i oslo sentrum. Samme utvalget som microplex. Greie folk som jobber der og raskt svar på mailer. Samme pris eller billigere enn Microplex faktisk. 

Hvor i oslo ligger digitalimpuls?

skarlsen du skarlsen, den ligger i møllergata 9....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...