Raphaug Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det ser ut som microplex satser sterkt på vannkjøling framover, og samtidlig bli størst og billigst på lands basis. Satt og så på innkommende varer på microplex, og la merke til at de nå importerer noen av de produktene de selger på 3dfxcool, men til en gunstigere pris. Er dette et tilfelle, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg synes Microplex er billig og bra med varer. Jeg bestiller alltid derifra hvis jeg trenger deler og slikt. Bestilt fra netconnection engang før, men heretter blir det bare Microplex. Man får også med karameller Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Synes også microplex er toppers! Men det ser virkelig ut som de vil bli "The one and only" nå da.. Har du sett på innkommende varer? ta en titt på 3dfxcool etterpå da Lenke til kommentar
razer Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 De burde likevel gjøre noe med de gebyra de har... 180 kroner for å få tilsendt en pakke er vel drøyt Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, helt enig, særlig hvis du bare skal bestille noen albue ledd til vannkjølinga di. Skulle det, 150kr i porto! Dro på tess og bestillte der, 17kr i porto Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Microplex har genital bra kunde service.. Men det er så sinnsykt dyrt å få det tilsendt.. F.eks kjøpte AS5 og AS termisk lim. Fikk en regning på 400 Endret 15. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Sprøtt ass.. Men synes ikke dere det virker som microplex prøver og ta over? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Microplex er en god og seriøs bedrift. Karamellene du får med er supergode Lenke til kommentar
Solve Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 microplex har utrolig bra kundeservice. men netconnection har vel det beste vannkjølings utvalget. jeg har bestilt fra alle 3 netbutikkene microplex, netconnection og 3dfxcool. min favoritt var 3dfxcool. greiere folk en de har jeg aldri møtt. jeg skulle hente et par ting. fordi jeg bor i oslo og da gadd jeg ikke betale så mye porto når det koster 30 kr å ta t-banen jeg fikk tlf nr og alt beskjed om hvor butikken lå og hvis jeg ikke hadde tid til å hente den før 3(det er da de pleier å stenge) så kunne han godt holde åpent 1 time til. det kaller jeg god service. men feilen med netconnection er vel at når man betiller fra sidene demmes får man beskjed om å vente værtfall 3 dager før man får ordrebekreftelsen og hvis man ikke får det må man klage. er man heldig får man den og så er det bare å håpe de sender den. de svarer jo nesten aldri på mailen når man sender til ordre mailen demmes. syns slik kundebehandlig er tragisk. skulle tro de ikke hadde noen rutiner der borte. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) grunnen til at det er så dyrt å få tilsendt noe, er fordi at de balanserer ut prisen for porto. dvs, at hvis du kjøper as5 og en katode, så koster det usannsynlig mye, mens om du kjøper to kabinetter, full vannkjøling, 6 katoder og en haug med annet tull, så blir portoen minimal i forhold til hva den burde vært. for å si det sånn, jo mer du kjøper, jo billigere blir det å få det tilsendt(i forhold til vekten på det du skal ha). EDIT: og de må jo ta noen kroner for de SINNSYKT gode karamellene..... Endret 15. februar 2004 av Kimius Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Tank med Innebygget pumpe dette må jo vere plasbesparende for alle med dårlg plass .. genialt da Endret 15. februar 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Daron Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 I mitt tilfelle kjøper jeg mindre varer på grunn av portoen til microplex...(de andre ligger hakk i hæl på det området) Når jeg trenger varer til kanskje 100-200 kr så gidder jeg ikke å betale nesten det samme i porto og gebyrer.. Da finner jeg heller andre løsninger hos clasern eller lignende... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 For dere som bor i oslo området kan det jo være et tips å sjekke ut digitalimpuls i oslo sentrum. Samme utvalget som microplex. Greie folk som jobber der og raskt svar på mailer. Samme pris eller billigere enn Microplex faktisk. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 microplex har utrolig bra kundeservice. men netconnection har vel det beste vannkjølings utvalget. jeg har bestilt fra alle 3 netbutikkene microplex, netconnection og 3dfxcool. min favoritt var 3dfxcool. greiere folk en de har jeg aldri møtt. jeg skulle hente et par ting. fordi jeg bor i oslo og da gadd jeg ikke betale så mye porto når det koster 30 kr å ta t-banen jeg fikk tlf nr og alt beskjed om hvor butikken lå og hvis jeg ikke hadde tid til å hente den før 3(det er da de pleier å stenge) så kunne han godt holde åpent 1 time til. det kaller jeg god service. men feilen med netconnection er vel at når man betiller fra sidene demmes får man beskjed om å vente værtfall 3 dager før man får ordrebekreftelsen og hvis man ikke får det må man klage. er man heldig får man den og så er det bare å håpe de sender den. de svarer jo nesten aldri på mailen når man sender til ordre mailen demmes. syns slik kundebehandlig er tragisk. skulle tro de ikke hadde noen rutiner der borte. Samme har skjedd meg..... Da pakken endelig kom mangla det en vanntank som jeg hadde betalt og bestilt.. Jeg sendte mail med engang jeg kom hjem og det har gått nesten 2 uker uten svar...... Elendig service.....hold dere unna Netconnection Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Microplex er en god og seriøs bedrift.Karamellene du får med er supergode Du får kjøpt dem i 1 kilos poser i sverige det er dritgode, solbær er best! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Har bare gode erfaringer med Microplex. Og kansje det er litt høye gebyrer, men som det er blitt sagt, noe må de kompensere for. Ta for eks, de tar jo inn KOSS hodetelefoner nå. Porta pro koster 366KR hos Microplex og 695 hos akersmic (web shop for meg siden jeg ikke bor i oslo eller wherever de holder til), det samme koster det i butikker Så selv om det kansje koster 150kr i porto så sparer man litt penger. EDIT: Den erfaringen hadde ikke så mye med vannkjøling og gjøre menn jeg måtte bare slenge meg på Endret 16. februar 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Når jeg handler så handler jeg i en butikk på Ryen Oslo de heter så mye som www.3dfxcool.no ja lagret de har har de også butikk i Med andre ord Lav pris, genial service og ingen porto Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 For dere som bor i oslo området kan det jo være et tips å sjekke ut digitalimpuls i oslo sentrum. Samme utvalget som microplex. Greie folk som jobber der og raskt svar på mailer. Samme pris eller billigere enn Microplex faktisk. Hvor i oslo ligger digitalimpuls? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 For dere som bor i oslo området kan det jo være et tips å sjekke ut digitalimpuls i oslo sentrum. Samme utvalget som microplex. Greie folk som jobber der og raskt svar på mailer. Samme pris eller billigere enn Microplex faktisk. Hvor i oslo ligger digitalimpuls? skarlsen du skarlsen, den ligger i møllergata 9.... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skabsen: 100 m inn for gamle komplett (nå datakjeden) ved stortorget. Ligger i kjelleren. 150 m inn for Blaze hvis det sier deg noe mer :-) Henger et lite skilt utenfor, så du finner det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå