Gå til innhold

nytt uwin design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den jeg. Men, den gamle headeren var jo litt mer iøynefallende da. :p:w00t:

Teksten var ikke så veldig behagelig å lese, kanskje fått en litt mer lesbar font eller gitt ordene litt mer "luft".

Menyen ville jeg venstrestilt og laget en tom celle i samme stil som fyller opp resten av bredden.

Absolutt en forbedring! :thumbup:

Lenke til kommentar

Pink Powah! :D

Veldig gjennomført stilig design. Jeg liker det iallfall :)

Rart ikke UFC-gjøkene ikke har gjøket på deg enda, for serif-font-bruken din. Jeg synes dette er en av de stedene der slike fonter faktisk passer veldig bra!

Det er mulig jeg ville ha flyttet hoved-tekst-venstre-marginen noe mot høyre slik at den står akkurat likedan som "NYHETER" i menyen..

Tror det kunne blitt stilig om den kolonnen som er over bildet av skyene i headeren, der hvor det står "uwin" hadde vært litt mørkere. Tror det er et forsøk verdt iallfall.

Lenke til kommentar

Pent pent :thumbup: Likte header fra nåværende side :D "Boobarella" hehe

Vel, jeg har den luksus å kunne sjekke sidene med IE5.01 og 5.5 og her ser det ikke riktig ut. I 5.5 så blir den ikke midtstilt, men ser ellers grei ut. I 5.01 derimot, så ser den ikke riktig ut. Den blir ikke midtstilt her heller, samt at det er noe tullball med menyen og tittel/header på innlegget. Screenshot:

uwin-ie501.jpg

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Jeg hater rosa farge.

Men må bare bøye meg her, godt gjennomført, digga headeren jeg.

Litt utydelig uwin skriften i toppen, og kanskje litt kjedelig meny, men, funker.

Rosa til en progaming side skulle jo i teorien ikke være et naturlig valg, og nettop derfor funker det, det sjokkerer, noe som er bra, burde kanskje få bedre fram med en gang hva siden er for.

:thumbs:

Lenke til kommentar

Ich love den stil! :love:

Du har faktisk truffet bra med fargevalget tross det er litt sprøtt.

Liker baderomstapetet, så lenge du har copyright.

Vakker typografi, selv om det skal nevnes at Trebuchet MS ikke er standard på Mac. Derfor prøver jeg å unngå den.

Bakgrunnen på menyen blir det jeg liker minst. Blir _litt_ vanskelig å lese teksten. Vakker mouseover, though! :D

Ser skyer går igjen i alle dine verk. Ikke spess bra. For lite variasjon.

Men sehr pent! :thumbup: ©

Lenke til kommentar

Ok, lagde noen knapper for å skifte hvor den sidebar tingen skal være (ganske ubrukelig, men litt fancy ;) ) så dukka det opp et nytt problem;

Det kommer underline på bildene når jeg tar musa over de. (hover effekten fra linkene "smitter" over på bildene)

Dårlig forklart men =[

Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre?;o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...