Andreasfe Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 er det f.eks en <style>-sheet til dette? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 <table align="center"> funke ikkje det? Kan bruke css også.. anbefale då div... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Han spør: Hvordan midtstille en tabell?, uten å bruke <center>??? og så kommer du: <table align="center"> sjekk på http://www.w3schools.com du, der står det nok noe skal du se Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 trudde han meinte utan å bruke "<center>" som eget element (eller kva det heiter).. sånn <center><table ...> blabla </table></center>... utan det så ville eg laga ein div og brukt CSS som sagt.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) takk til begge to... trudde han meinte utan å bruke "<center>" som eget element (eller kva det heiter) Det var det jeg mente... takk skal du ha... Jibril2k skal ha takk for å henvise til en fet side... Endret 15. februar 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 trudde han meinte utan å bruke "<center>" som eget element (eller kva det heiter).. sånn <center><table ...> blabla </table></center>...utan det så ville eg laga ein div og brukt CSS som sagt.... Aha, jeg misforsto topic jeg da... men han fikk jo den hjelpen han ville ha, fra oss begge! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Et eksempel. hehe, kunne ikke dy deg men flott det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå