dalri Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Lurer på om noen kan anbefale en god codec-pakke som er alt en trenger. HAr prøvd kazaa codec pakke men den har ikke ALT. Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det må vel nesten bli ACE Mega CoDecS Pack. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Tusen takk. Den fungerte bra Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 komponer din egen etter behov, jeg trenger bare et par codecs så min liste er ac3 codec fra www.dvdrhelp.com koepi sin xvid offisiell divx codec Powerdvd gir meg de resterende codecer jeg mangler Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Admin'c @15/02/2004 : 20:37 komponer din egen etter behov, jeg trenger bare et par codecs så min liste er ac3 codec fra www.dvdrhelp.com koepi sin xvid offisiell divx codec Powerdvd gir meg de resterende codecer jeg mangler Har du en link til koepi sin xvid codec's ? Endret 16. februar 2004 av dub Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 http://www.roeder.goe.net/cgi-bin/fetch?fi...C2-07022004.exe Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det eneste du trenger er jo egentlig ffdshow, DivX5, AC3 og PowerDVD (evt. VobSub). Disse vil dekke 99% av ditt behov. Hvis du absolutt må ha en codec-pack, bruk for all del GordianKnot Codec Pack. Den har det du trenger og inneholder ikke noe spy-ware (som visse andre....). http://sourceforge.net/projects/gordianknot/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Liker personlig ikkje desse omfattande codec pakkane, call me old fashioned. bruker avicodec programmet, sender film-fila inn i programmet, finner ut ka codec eg trenge, og laster dei enten rett ned fra "web" knappen i programmet, eller finner dei sjøl på nettet. Men det er meget mulig tungvint. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg er heller ikke begeistret for disse codec-pakkene. Liker å vite hva jeg har installert på boksen. DivX, xvid og AC3 er alt jeg trenger. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Whiteshit hva heter programmet du bruker? Er det gratis? Jeg bruker Windows MP og når jeg skal starte en .avi film (1. gangstilfelle) Begynner den å laste ned codec. Etterhvert står det feil under nedlastingen av codec og jeg får ikke lyd. Hvilke codec pakker er for Windows MP? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Whiteshit hva heter programmet du bruker? Er det gratis?Jeg bruker Windows MP og når jeg skal starte en .avi film (1. gangstilfelle) Begynner den å laste ned codec. Etterhvert står det feil under nedlastingen av codec og jeg får ikke lyd. Hvilke codec pakker er for Windows MP? Programmet heiter AVIcodec, og jepp, ganske sikker på det e freeware. Ikkje noke fancy greier egentlig. Er berre et program som forteller deg ka audio og video codec som er blitt brukt i den og den movie fila. At Windows MP begynner å laste ned codecs kan du berre blåse av. Den finne ikkje sand i sahara engang. Om du har problem med lyd, bilde, eller begge deler i MP, så start AVIcodec, finn ut ka codecs du trenger for å få kjørt filmen skikkelig. I dette programmet ligger det også noken knapper der det står "web", som fører deg direkte til nedlasting av riktig codec. (Dette skjer riktignok ikkje alltid). Men i programmet finner du iallefall ut, ka codecs som blir brukt. Er vel noke lignande som Gspot? ellerno? du finne det sikkert om du berre søke på navnet på nettet. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har brukt GordianKnot før, men har skiftet til Tsunami nå. Lettere å velge hva man skal installere og hva man ikke skal ha. Problemet med alle kodek-pakker er at enkelte kodeker lager konflikter med andre kodeker, det beste er derfor å installere kun de man trenger. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det eneste du trenger er jo egentlig ffdshow, DivX5, AC3 og PowerDVD (evt. VobSub). Disse vil dekke 99% av ditt behov. Hvis du absolutt må ha en codec-pack, bruk for all del GordianKnot Codec Pack. Den har det du trenger og inneholder ikke noe spy-ware (som visse andre....). http://sourceforge.net/projects/gordianknot/ Dette er den beste som eg har prøvd. Men inneholder Gain progs. Fjernes med spybot. Ace mega codec og div nemo codecer er har eg dårlegere erfaringer med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er DivX som inneholder GAIN skiten, ikke selve codec pakka. Det er bare å velge bort DivX, og hente ned den uten fra www.divx.com istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå