Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Ipod 20gb og er storfornøyd med den så langt, men problemet er som følger: Hvordan finner jeg fram til musikk filene som er på Ipoden med en annen datamaskin en den jeg har installert programvaren som fulgte med??

Like etter jeg kjøpte den så formaterte jeg harddisken på pc'en min, så da lagret jeg all musikken jeg hadde på ipoden. Men når jeg installerte itunes igjen så formaterte det ipoden slik at jeg mistet 11gb med musikk. Så hvis jeg installerer itunes på den andre maskinen og, vil ikke det slette musikken jeg har på ipoden igjen??

Kan jeg lagre feks. filmer ol. på den og?? Og i tilfelle hvordan gjør jeg det?

Hørte om et prog som het xpod eller noe lignende, men fant bare xpod for mac.

Hadde satt stor pris på om noen kunne forklart meg litt her!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville jo vært obskurt om programmet må formatere spilleren hver gang det installeres på nytt. Det er i så fall en bug de burde fiksa dagen etter at det kom. Jeg tipper det er en opsjon du har oversett, eller at du har en gammel versjon av programmet.

Lenke til kommentar

Nå prøver jeg å installere programvaren som fulgte med og da får jeg beskjed om at: ipod enheten må konfigureres! Blir ikke all musikken som er på sletta da?

Ps er ikke hjemme nå og skal reise ganske langt i morgen så det hadde vært greit å ha litt musikk på ipoden! tror jeg har versjon 2.1

Endret av DragonFlyer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...