Gå til innhold

Problemer med Fotoknudsen.no

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som har erfart noe lignende?;

Etter at jeg så at Fotoknudsen.no fikk best i test hos akamera.no bestemte jeg meg for å prøve nettjenesten deres for å få mine digitale bilder over på papir. Alt går som smurt frem til da jeg skal laste opp bilder. De har flere måter å gjøre dette på og de eneste aktuelle er; via Web med Java (den tilsynelatende foretrukne), via Web uten Java (maks 10 bilder i slengen). Via epost er uaktuelt da jeg vet at mail serveren min kommer til å returnere mailer med mange bilder.

Så jeg prøver metode 1, Web med java. Java appletten loader og jeg velger bilder fra min harddisk og starter opplastingen. Den går tilsynelatende bra men når den har gjort seg ferdig er resultatet alltid "0 bilder overflrt til album". Hmpf... Har prøvd flere ganger og virkelig fulgt guiden til punkt å prikke så jeg tviler virkelig på at jeg trykker feil eller noe. Ok så prøver jeg metode 2; Web uten Java. Velger noe bilder og starter opplastingen. Etter en stund får jeg en feilmelding og beskjed om at jeg bør prøve igjen (noe som selvfølgelig ikke virker). Webleseren min støtter java helt fint (har prøvd med både Opera og IE) og jeg får da overført filer til stort sett alle andre steder jeg ønsker. Så dette skjønner jeg ingenting av. Noen som har noen tips?

ps; Har også sendt mail om dette til kundeservice.

takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...