VoorHees Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) hei.. har akkurat bynt å bygge på en ny pc til gamlingene mine. jeg kjøpte nytt hovedkort med innebygd skjermkort, ram og cpu. tenkte dette ville fungere sammen med det gamle power supplye deres fra en gammal siemens nixtorf faan skap fra ja... 99 ell no !! det er ett atx psu på max load 145 watt. . fikk ikke opp bilde på skjermen en gang. leverer det for lite strøm? eller er det hovedkortet som er defekt?... takker å bukker for alle svar Edit: Hovedkort Endret 15. februar 2004 av VoorHees Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) tipper psu'n er litt liten (og gammel:P).. men åssen hk? Endret 15. februar 2004 av kensyv Lenke til kommentar
VoorHees Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) tipper psu'n er litt liten (og gammel:P).. men åssen hk? Hovedkort kjøpte en celeron 2,4. hovedkorte var demo... burde jeg teste systeme med psu en min ett chieftech 360 w??- Edit: Noen som vet om et paselig bilig psu til detta systeme? Endret 15. februar 2004 av VoorHees Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå