shezz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har: Router: Billion 640SE 4Port/1Uplink ADSLmodem: ZyXEL Prestige 600 series Hovedkort: Asus A7V8X Nettverkskort (integrert i hovedkort î): Broadband NetExtreme Gigabit Ethernet ADSLabonnement: BLUECOM 720/128 Mitt problem: Jeg liker å være online hele dagen mot internett. Men hver dag kobles pcen ned fra internett når jeg ikke holder på med maskinen. Det ser ut som om det hjelper: - Å restarte pcen. - Å kutte strømmen til routeren. Har noen hatt et lignende problem? Har noen noe tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har noe lignende problem selv, jeg har st lab router og linje fra Telenor.. Før hadde jeg ikke router, men da skjedde ikke dette.. Jeg kobles ned vær dag klokka 10:41, jeg tror det er noe med oppsettet i routeren min, men jeg vet ikke hva det er med.. Mvh Vegard Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det ser ut som om det hjelper: - Å restarte pcen. - Å kutte strømmen til routeren. Sjekk om det finnes nyere firmware til routeren. Lenke til kommentar
shezz Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har lastet ned ny firmware til routeren. Filen heter BIPAC-640SEV208.afw Men jeg vet ikke hvordan jeg kjører den eller hvordan jeg åpner den Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har lastet ned ny firmware til routeren. Filen heter BIPAC-640SEV208.afw Men jeg vet ikke hvordan jeg kjører den eller hvordan jeg åpner den Det står i manualen sier denne FAQ: FAQ Lenke til kommentar
shezz Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg fant svaret tror jeg. Så til alle dere som sliter, gå inn på routeren (192.168.1.254) Under ISP finner du "PING to keep alive". Satser på at den funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå