Diablito2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har lett litt etter kabinett som er "home made" tre kabinett. har søkt litt på google og i forumet her. og ja jeg har sett på panemona prosjektet i OK.no kan noen paste noen bilder/linker til noen andre tre prosjekter? hilsen diablito Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Her er mitt.. det så mektig bra ut skikkelig harry cheiftec mod du hadde der også ps. er det noe å satse på med dual kabbis? (panamona lignende) Endret 15. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Her er mitt.. kabinettet ditt var RÅTT, samme med chifteket dit også! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Chieftecen var egentelig ikkje ferdig der.. Tenkte ikkje på å ta bilder av det når eg herpa det til fordel for trekabinettet.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 www.bit-tech.com har mange fine logger, ta deg en titt der du... Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 www.bit-tech.net syns jeg er bedre Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 www.bit-tech.net syns jeg er bedre ops Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 kan man få en blank overflate på spon kun med primer underlag? eller må man sparkle først? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Da trur eg nok at du må sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkl... Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg har lett litt etter kabinett som er "home made" tre kabinett.har søkt litt på google og i forumet her. og ja jeg har sett på panemona prosjektet i OK.no kan noen paste noen bilder/linker til noen andre tre prosjekter? hilsen diablito Hvor mange kabinetter skal du ha? tre stykker? eller, tre prosjekter? mange prosjekter på engang. Lær deg litt om orddeling. Lenke til kommentar
lasseth Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har også bygget meg "hjemmespikka". Skal snart få fikset siden min så jeg får lagt ut bilder av den her: http://home.no/casebuild/. FØLG MED!!! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 jeg har lett litt etter kabinett som er "home made" tre kabinett.har søkt litt på google og i forumet her. og ja jeg har sett på panemona prosjektet i OK.no kan noen paste noen bilder/linker til noen andre tre prosjekter? hilsen diablito Hvor mange kabinetter skal du ha? tre stykker? eller, tre prosjekter? mange prosjekter på engang. Lær deg litt om orddeling. snakk om flisespikking!! prøver du bare å få flest mulig innlegg eller.no? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har også bygget meg "hjemmespikka". Skal snart få fikset siden min så jeg får lagt ut bilder av den her: http://home.no/casebuild/. FØLG MED!!! Jeg skal følge med Lenke til kommentar
Undik Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 www.laminatkabinett.tk Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) takker for alle råd til nå ! jeg har et spørsmål til: Kan jeg bruke denne sparkelen. -vil primeren trekke inn i den sparkelen? -må jeg bruke en annen sparkel, evt hvilken(type)? Endret 18. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
oycob Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Slenger inn link til mitt trekabbis: http://www.oycob.com/bilder/trekabbis/ . Er en del ting jeg ville gjort annerledes hvis jeg skulle laget et nå, for eks. ville jeg aldri i livet brukt sånne tykke plater! Myke tresorter (som furu ) er heller ikke særlig lurt å bruke, siden du får stygge merker i det etter en stund. Og noe som sikkert er veeeeldig selvsagt for de som har jobba litt med tre før, skal du skru inn en skrue elns så drill først for å unngå at treverket sprekker enten når du skrur inn skruen, eller senere. Lykke til til alle dere som skal bygge trekabbis, men jeg synes egentlig det beste rådet er: Hold dere til metall (gjerne aluminium ) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Slenger inn link til mitt trekabbis: http://www.oycob.com/bilder/trekabbis/ . Er en del ting jeg ville gjort annerledes hvis jeg skulle laget et nå, for eks. ville jeg aldri i livet brukt sånne tykke plater! Myke tresorter (som furu ) er heller ikke særlig lurt å bruke, siden du får stygge merker i det etter en stund. Og noe som sikkert er veeeeldig selvsagt for de som har jobba litt med tre før, skal du skru inn en skrue elns så drill først for å unngå at treverket sprekker enten når du skrur inn skruen, eller senere. Lykke til til alle dere som skal bygge trekabbis, men jeg synes egentlig det beste rådet er: Hold dere til metall (gjerne aluminium ) ditt trekabinett så jo skikkelig stylish ut jeg har allerede kjøpt inn sponplater, så det er ikke mye jeg kan forandre på med materiale. dessuten har jeg ikke tilgang til alu. plater Jeg starter kanskje en work log snart, får se.. Lenke til kommentar
ØW Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 kan man få en blank overflate på spon kun med primer underlag? eller må man sparkle først? Det er kjekt å bruke spraysparkel. Det er raskt å påføre, og lett å pusse. Blir veldig glatt og fint. Kan hende man må bruke flere strøk. Spraysparkel får man kjøpt i bilforetninger. (Sikkert flere steder også) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 kan man få en blank overflate på spon kun med primer underlag? eller må man sparkle først? Det er kjekt å bruke spraysparkel. Det er raskt å påføre, og lett å pusse. Blir veldig glatt og fint. Kan hende man må bruke flere strøk. Spraysparkel får man kjøpt i bilforetninger. (Sikkert flere steder også) det MÅ jeg finne!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå