gravypressure Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg er nå lei av å trekke lange kabler gjennom stua for å koble pcen til tven og tenkte derfor å kjøpr en trådløs sender og mottaker. jeg så på to alternativer fra trust, men fant ikke helt ut hva forskjellen er (utenom prisen) denne: Trust 120V Wireless DVD & Video Viewer eller denne: Trust TeleViewer 1620W Wireless noen som har erfaringer??? evt. andre forslag... Endret 15. februar 2004 av gravypressure Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Så ganske like ut. Tror begge funker for deg Edit: Ta den som passer din lommebok best Endret 16. februar 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
erlber Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 den ene koder om signalet fra vga til pal, den andre bare overfører videosignal. Du må altså ha den dyre hvis du ikke har TV-ut... Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 jeg har et SR 9600PRO kort med tv-utgang, så da skal det vel gå greit med den billige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå