hamsterbom Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 MSI FX5900 Ultra som lager lyd når det kjører 3d?.. Stille høyfrekvent vekslende skrapende lyd, den kommer når jeg scroller i explorer også? Noen ganger lav og andre ganger litt høyere lyd. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er vel bare vifta på kortet tenker jeg.... går det ann å bytte den ? Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ikke viftene.. (testet uten) Er en slags elektrisk lyd.. Blir borte om jeg kobler ut strøm kontakten på skjermkortet, men da funker kortet dårlig da. Lyden er værst i 3dmark 2001 SE (Game 4 - natur). Har 9600pro også, den lager ikke lyd..??? (aldri hørt om skjermkort som gjør det heller) Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hadde et GF4-kort for en stund tilbake som hadde akkurat samme problemet. Fikk byttet dette på Komplett uten spørsmål. Tror nok det er like greit å søke retur på det. -- Tommy H. Lenke til kommentar
Rexen Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Mitt Gf4 Ti4800SE har akkurat samme problemet. Jeg kan forstå at det kan skje når man spiller eller no, men også til meg kommer lyden når man scroller i explorer attpåtil. Det er rart. Skal ikke akkurat kreve så mye. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har akkurat samma lyden på mitt Power Color 9800PRO. Systemet mitt er stabilt da... Tror ikke Komplett vil ta det i retur, har mekka kjøleren til Artic Cooling VGA silencer... Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har akkurat samma lyden på mitt Power Color 9800PRO. Systemet mitt er stabilt da... Tror ikke Komplett vil ta det i retur, har mekka kjøleren til Artic Cooling VGA silencer... Hvor lenge har du brukt kortet ditt? Var lyden der når du fikk det? Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Slå en spiker i GPUen... Jeg tar ikke ansvaret for eventuelle skader...hehe vet ikke... hvilken lyd? Heller ikke så rart (Nvidia) Lenke til kommentar
bassej Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 jeg har det samme med 5900 kortet mitt.ganske merkelig.....har ikke hørt det i spill men i internett explorer.høyfrekvent lyd som følger scrollen..... Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nvidia vet dere.... ATI!!!! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det at du hører viftene høyere enn andre ganger er vel at det er temp sensor på gf kortene. Kjører du tunge oppgaver 'spill, videoredigering' så vil viften gå fortere rundt som gjør at den bråker litt mer... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 haha det må jeg si var fucka Lenke til kommentar
bassej Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nvidia vet dere.... ATI!!!! bare dårer som sverger til et merke....har hatt begge deler.les litt lenger opp om 9800 kortet.dette er fra ATI..... Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har samme problemet men bare det at det gjelder hardisken min... når den arbeider hardt så hører du en elektrisk hyling på en måte. den er ikke så alt for høy men jeg legger merke til den. litt rart det der... den bare kom for ikke så lang tid tilbake og den fungerer som bare juling. går den bare på "halv åtte" eller? Hardisken er en wd caviar 80 Gb/8Mb cache Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har akkurat samma lyden på mitt Power Color 9800PRO. Systemet mitt er stabilt da... Tror ikke Komplett vil ta det i retur, har mekka kjøleren til Artic Cooling VGA silencer... Hvor lenge har du brukt kortet ditt? Var lyden der når du fikk det? Jeg har hatt det siden desember 2003, og jeg tror lyden har vært der hele tiden, men det er først nå jeg har funnet ut at lyden kommer fra skjermkortet. Trodde det var hovedkortet eller CPU... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå