Lazer Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Kan noen anbefale en god strømforsyning som er stillegående? 250-300w. Har nettopp kjøpt en Enermax 350w men den er litt for bråkete etter min smak...vurderes solgt forresten hvis noen er interessert Mvh Lasse Lenke til kommentar
torbjoen Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Sjekk ut http://www.microplex.no/produkter/strom/s3...905/index.shtml Har den selv, og den lager ikke særlig lyd. Litt, men ikke mye. Torbjørn Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Bytt vifta i strømforsyningen og/eller monter noisecontrol. Fungerer som bare det, men garantien ryker... Lenke til kommentar
WIpER_ Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Prøv deg på en chieftech 340watt fra microplex. Den bråker ikke i det hele tatt, jeg har den selvi ett cieftech dragon fulltower, ikke noe bråk fra PSU'en! http://www.microplex.no Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hva med enermax? De er jo billigere, og jeg har hørt de er stille.. kan jo regulere hastighet og greier. kanskje det er nok å skifte vifte? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Går da ikke ann å anbefale Enermax og Chieftec når han sier at Enermax bråker litt mye. Chieftec bråker mer enn Enermax og Enermax bråker like mye som Enermax. GasMan: Joda forslaget om å skfite vifte er bra, men du blandet NoiseKiller(veldig bra norsk sak som du setter på vifte for å temp styre den) og NoiseControl(tyskt selskap som lager PC relaterte produkter som skal være stille og støyisolerende) må bare påpeke det siden mange blander de to. _________________ Sensurert signatur. Se den på min website [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-08 09:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå