dsj Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvor finner jeg en rimelig og grei sånn en? (USB, nettbutikk) Er det dette som kalles en dongle? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg vil anbefale Dlink DBT-120 adapter. Kjøpe min nede i sentrum her. mSHOP MPX Mamoz Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 bruker en bilionton sak fra clas ohlson, den er helt kurant den også Lenke til kommentar
Sure Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei! Er det noe forskjell på bluetooth adaptere eller passer de universalt til alle telefoner, lurer på med en Nokia 7650. Har sett på denne hos databutikken.no Databutikken Alså denne! Level One Noen som har kjennskap?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 burde virke fint fint... ikke no problem Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 får en sånn via jobben til farn min, pga. at de leverte mobilen 2 måneder for sent.. lurer på hvordan jeg får? er det noe forskell på kvalitet eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå