abene Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 iRiver snart klar med nye MP3-spillere iRiver planlegger lansering av fire nye serier med MP3-spillere i andre kvartal: iFTP-900, iFP-1000, iFP-1100 og iHP-300. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Begynner og ligne på mobiler,, Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 de burde satse på innebygget ogg encoding, og ikke wma. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 begynner å ligne på noe - har tenkt meg ny mp3 spiller jeg vettu... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hm, og hvor mye mindre blir batteritidene pga de fargeskjermene? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva er egentlig vitsen med å ha kamera på en MP3-spiller og, holder med mobilen men hvis du plutselig drar fram det lille knøtte som sikkert har elendig billedkvalitet for å ta bilde av din kjære, da stiller jeg et lite spørsmål om holdninger til teknologi. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 de burde satse på innebygget ogg encoding, og ikke wma. Har de ikke ogg da? Står så i artikkelen... Lenke til kommentar
Gnurkel Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Dyre greier, spesielt siden man kan plukke opp en Archos Gmini 220 (http://www.archos.com) for 301 dollars hos amazon - og den er ikke mye mindre specca... den kan ikke spille annet enn mp3 og wma, men for mitt bruk vil dette være rikelig. Jeg liker Gmini 220 for den har compactflash kortleser, og kan da lese de fleste minnekortene. Man kan da dytte over digitalbilder og slikt uten å gå til en PC, sjenialt! Det Iriver ihp 300 serien har derimot er USB OTG. Dette er at man kan ta en hvilken som helst USB device som kommer opp som en ekstern drive (digitalkamera, andre MP3-spillere) og koble den til en USB 2.0 port som er i iriver-dingsebomsen! Da funker Iriver som en PC! Blir det bedre enn det??? Jeg har leenge lurt på hvorfor dette ikke er gjort før, men det var visst masse med industri standard strømtilkoblinger og slikt - nu er det årna, og dette er svaret! Kunge kunge kunge. Som sagt - dyre greier, større enn Gmini med mindre skjerm, men jeg tror det er verdt det, mest pga USB OTG... Endret 23. februar 2004 av Gnurkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå