Admin'c Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei Jeg har telenor adsl med 1 gb begrensning i dag og ønsker følgelig å skifte isp nå som bindingstiden har gått ut. Tenker først og frems på Tele2 nå, men er de skikkelige? Tenker jeg får få problemer med sentral siden jeg allerede har adsl fra telenor på sentralen. Modem, kabler etc må leveres tilbake til telenor, vet noen hva som trengs å kjøpes og ca pris? (har en switch fra før) Mvh. Admin'C Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har et par kamerater som har ADSL fra Tele2. De er visst ganske fornøyde. Er ikke helt sikker, men mener du får med et modem, og du skal bare trenge en switch for å dele internettet. Du får 3 IP'er fra Tele2. Lenke til kommentar
IvoryAndreas Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Etter nyttår har tele2 begynt å levere ericsson hm210 modem til de som bestiller adsl. Jeg har et slikt selv og abbonnement fra tele2. Er godt fornøyd. Hadde telenor fra før. Ping tiden ble litte granne høyere med tele2, men overall hastighet er mye bedre enn med telenor. Modemet er litt tricky å sette seg inn i i forhold til NAT og port forwarding (kikk på diskusjonene her om hm210). Du trenger ikke noe ekstra for å bruke flere pc'r med pakka fra tele2. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå