Kjell Loen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg kommer ikke inn på enkelte sider i IE6. Det er mine favoritter det gjelder. Jeg trodde sidene var nede men de er oppe. Er det noen som har tips. Har kjørt Norton 2003, samt AD-aware. De fant ikke noe galt. Kjell Endret 15. februar 2004 av Kjell Loen Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kanskje det er ISP'en din som holder på med noe vedlikehold? Prøv å gå igjennom en proxy server. Du finner nok en ved å google på free proxy servers, eller noe liknende. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Prøv å disable Norton Internet Security hvis du har. Prøv å slett Temporary Internet Files Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ja har prøvd det også. Tele2 sier at linkene er i orden. Jeg kjørte denne i STart/kjør/cmd/ tracert (link). Det skjedde ikke noe som helst da. Begynner å bli kjedelig ikke å komme inn på favorittsidene. Kan det være at sidene kan ha sperret meg som bruker? Kjell Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Hei Kjell! Har du flyttet på noen haker under Alternativer Internett? For eksempel Disablet Cookies? Du bør ihvertfall tillate øktscookies og må sansynligvis Førsteparts. Det kommer allt an på hva sidene du vil besøke må ha.... Tredjeparts bør du blokkere... Har du bredband? Lykke til (få høre hva som var galt) Endret 25. februar 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå