Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har mistet passordet mitt til en side, og det finnes ingen Password Recall på den, finnes det noen programmer som søker gjennom mange passordkombinasjoner. Jeg bruker alltid passord som f.eks 4hdsao12. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Joda, du kan bruteforce det.. Men det kan ta uker.. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 for deg så er så n00b og muster passe kan det ta år kjenner du noen veldi flinke med pc så spør de Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har mistet passordet mitt til en side, og det finnes ingen Password Recall på den, finnes det noen programmer som søker gjennom mange passordkombinasjoner. Jeg bruker alltid passord som f.eks 4hdsao12. denne guiden bør hjelpe deg. Programmet accessdiver er veldig greit til å skjekke passord på sider. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvilke side er det som ikke har mulighet for å få tilbake passord? Kan du ikke sende mail til admin, da? Passordet er jo lagret ett eller annet sted. Enten i klartekst eller kryptert. Det sier jo seg selv. Hvis det er kryptert med md5, så kan jo vedkommende bare erstatte ditt nåværende md5(passord) med '56f491c56340a6fa5c158863c6bfb39f', som er md5 for "passord". http://www.openwall.com/john/ <- er en passordcracker, men sjansen er vel for at du ikke får testet så mange ganger... Er vel normalt å disable en konto når passordet blir testet så og så mange ganger, så bruteforce.. Tja, men igjen... det er jo ikke normalt å ikke ha password recovery! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå