Turgon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har solgt den ja , og ja min A64 3400 er raskere enn min P4 3,2 uten tvil , men problemet er stabliteten og der er det som sagt dette at den plutselig "klipper" minnet og restarter samtidig som da alt i bios som har med cpu og minne er nullstilt .Det jeg kan si er at jeg likte P4 bedre i program som feks billedbehandling/videoredigering , syntes det fløt litt bedre der med mange ting oppe på skjermen samtidig. Hvor hardt kjører du minnet ditt/er den prime stabil? Pøv å sett ned timingene på minnet en liten smule, hvis du ikke har gjort det fra før. Det kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har solgt den ja , og ja min A64 3400 er raskere enn min P4 3,2 uten tvil , men problemet er stabliteten og der er det som sagt dette at den plutselig "klipper" minnet og restarter samtidig som da alt i bios som har med cpu og minne er nullstilt . Har du prøvd å øke RAS-to-CAS delay (tRCD) i BIOS? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nå var det ikke stabiliteten til Snekker`n sin maskin som skulle diskuteres her, men Prescott på 4 Ghz Synes det burde vert med benchmarks, er jo greit å få Prescott på 4 Ghz og starte opp CPUID, men det hjelper ikke mye så lenge den ikke er stabil synes nå jeg. Er spent på hva som kan skje med D-0 stepping og vannkjøling jeg! Eventuelt noe uforskammet dyr kjøling som flytende nitrogen/ProMedia[Prometia? ] eller Vappo. Og så lenge det blir lagt med benchmarks er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå