Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Irriterende startside problem!

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg trykker på Internett Explorer kommer jeg inn på denne siden selv om jeg har hardware.no som hjemmeside.

Noen som vet hva dette problemet skyldes det er svært irriterende. Noen ganger når jeg skal trykke på en link kommer jeg inn på noe som heter search.biz.

Hva er dette for noe, og hvordan kan jeg fjerne det?, ADAWARE?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg har et problem som ligner veldig skriver jeg det inn i tråden din MerliN.

Jeg fikk i oppgave av naboen å fikse dataen hans. Problemet er at når han går inn på internett er startsiden hans satt til brutal-video.net eller noe. Ikke noe problem å bytte startside men den blir satt tilbake ved hver restart. Han har også fått lagt til et par favoritter han ikke vil ha (som også blir lagt til på nytt ved hver restart). Jeg har prøvd å kjøre adaware men det hjalp ikke. Er det virus? Han har ikke virus-program men jeg skal installere Norton Antivirus 2004 til han senere i dag.

Anyone?

Lenke til kommentar
Siden jeg har et problem som ligner veldig skriver jeg det inn i tråden din MerliN.

Jeg fikk i oppgave av naboen å fikse dataen hans. Problemet er at når han går inn på internett er startsiden hans satt til brutal-video.net eller noe. Ikke noe problem å bytte startside men den blir satt tilbake ved hver restart. Han har også fått lagt til et par favoritter han ikke vil ha (som også blir lagt til på nytt ved hver restart). Jeg har prøvd å kjøre adaware men det hjalp ikke. Er det virus? Han har ikke virus-program men jeg skal installere Norton Antivirus 2004 til han senere i dag.

Anyone?

samme problem med dama sin pc, jeg ga opp og fyrte inn winxp(rofel ho hadde win98 fra før av)

Lenke til kommentar

Har selv hatt det problemet. Bittorrent er noe skjit...

Men uanseeeettt...

Jeg installerte Spybot S & D, Ad-aware, Norton Antivirus og The Cleaner fra MooSoft.

Disse hjalp meg bli kvitt problemet. Er kanskje en ide å sjekke om det er et program som kjører som ikke burde kjøre inne i "Task manager". Slette innholdet i disse temp-mappene til Windows er kanskje også lurt. Der jeg fant igjen den som gjorde at jeg kom inn på en sånn teit startside.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Hver gang jeg trykker på Internett Explorer kommer jeg inn på denne siden selv om jeg har hardware.no som hjemmeside.

Noen som vet hva dette problemet skyldes det er svært irriterende. Noen ganger når jeg skal trykke på en link kommer jeg inn på noe som heter search.biz.

Hva er dette for noe, og hvordan kan jeg fjerne det?, ADAWARE?

Sånn går det når du surfer for mye på pr0n sider =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...