oyvkjar Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Noen som vet om et program som kan ta screenshots mens du ser film på PCen? Når jeg prøver på vanlig måte, kan jeg ikke lagre det som et stillbilde, derimot kan jeg se videre på filmen "i" bildet... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 det er omtrent umuli.. i windows media player 9 vertfall går det an å ta screenshots a dvd filma.. høgreklikk DVD funksjoner kopier bilde Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Prøv å slå av hardware-akselerasjon Endret 15. februar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Zoom Player, alt-f = screenshot av filmen, uansett videoformat siste utgivelse av ZP er 3.30 men den liker jeg ikke. for det første så har dem flyttet browser listen til ZP Pro og det andre er at ZP 3.20 og 3.30 greier ikke å spille lyd på min maskin, 3.10 standard funker fett en liten flott detalj med ZP er at du kan pause filmen og gå en og en frame fram i filmen og finne det perfekte snapshot-bildet Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Bruk Adobe Photoshop. Førts åpne PS - Trykk på pause i filmen, så print screen, åpne et blankt dokument i PS, trykk ctrl-v eller lim inn. Endret 18. februar 2004 av LordTimmy Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Hoversnap er genialt printscreen program - Capture the entire desktop - Capture only the active window on the desktop - Capture a specified area on the desktop Enjoy Edit: men det funka ikke det du lurte på Endret 19. februar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De fleste avspillere bruker overlay, noe som gjør at de fleste vanlige capture programmer ikke virker (du får feks bare en svart skjerm dersom du bruker PrintScreen knappen). Enig med Prelude at ZoomPlayer har en grei løsning på dette. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Får det ikke til å fungere i zoom player eller jeg, hjelp ? Edit: får det til å funke, men bildene blir fryktelig små. Endret 19. februar 2004 av mars001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 - Capture the entire desktop- Capture only the active window on the desktop Hurramegrundt. Printscreen og ALT+Printscreen gjør jo akkurat det samme Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 eller bruke meida player classic? file --> save snapshot as! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå