Gå til innhold

klarer ikke besteme meg om mp3 spiller!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå for en iPod. Du vil ikke angre. Zen er nok en meget god spiller det også, men er i en helt annen klasse når det gjelder stil.

Smaken er som baken. Mange mac-fans mente at g5 var stygg som fa*n når de så den første gang, men pytt den kommer jo fra Apple, og fordi de bruker så mye penger på å betale designere så må den jo se stilig ut.

Joda iPod er stiligere enn Zen NX :D

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

hvis du er på østlandet så kan du jo kjøpe ipoden på computercity, og få den på dagen, samme pris som applestore har vi også. greit å slippe å vente i 2 uker lissom :)

ikke ment som reklame, mere til informasjon.

mvh

vegard nerland

salgskonsulent computercity sandvika

Lenke til kommentar
Er enig i at zen ikke har bra programvare.

Noen som vet om noe gratis bra programvare til zen.

Jeg skjønte at dere snakke om zen nx men ville bare si hva jeg mener om zen Orginal.

Synes fortsatt at zen har et bra utsene.

Hva er det du sier? Zen har da bra nok programvare. Ripper mp3 i bra kvalitet også.

Har selv en Nomad Jukebox Zen 20 GB, og er veldig godt fornøyd med både spiller og programvare (Creative Media Source).

Dessuten ser den mye tøffere ut enn iPod'en også. Kul metall mot kjip hvit..

Bedre lyd også. Testa begge spillerne med følgende: Sony MDR-EX71SL og Koss Porta Pro. Beste lyd var kombinasjonen Creative/Sony. Koss låt skikkelig rævva på Creative-spilleren (uten justering av EQ), men låter brukbart på iPod'en (her var det gjort justeringer på EQ). Men også her var Sony sine øreplugger i en helt annen divisjon en Koss.

Så min anbefaling er:

Creative ZEN og Sony MDR-EX71SL øreplugger. Da får man ihvertfall bra lyd. Selvfølgelig er det bedre lyd i bra headphones, men de tar også mye mer plass.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...