Elvorn Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 har tråla forumet om mp3 spillere og har kommet fram til at jeg skal ha en harddisk basert mp3 spiller. jeg trenger ikke mer enn 15 gb. synes designet til ipod er utrolig bra i forhold til creative zen nx, og dette teller faktisk litt. på apple sine hjemmesider koster en 15 gb i-pod 2890 kr, og det er gratis frakt i-pod er litt dyrere en creative zen nx. på den andre siden har jeg hørt at lydkvaliteten på creativ zen er bedre. (jeg har koss porta pro) kan dere hjelpe meg ut av denne "krisa"? PS: hvor lang tid tar det før man får i-podden fra apple store? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg ville gått for 20GB iPod. Den er sååå utrolig sexy Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 tar ca. 2 uker, men jeg vil nok anbefale deg en ipod Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 et problem med i-poden er de temmelig dårlige batteriene som gjerne slutter å funke etter uvanlig kort tid sammenlignet med mange andre mp3-spillere, dessuten er i-pod batteriene veldig dyre. har prøvd i-pod og ble ikke så imponert over lyden, den du nevnte fra creative kan matche lydkvaliteten Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) et problem med i-poden er de temmelig dårlige batteriene som gjerne slutter å funke etter uvanlig kort tid sammenlignet med mange andre mp3-spillere, dessuten er i-pod batteriene veldig dyre. har prøvd i-pod og ble ikke så imponert over lyden, den du nevnte fra creative kan matche lydkvaliteten Skal vi se... I 1% i alle tilfeller knekker batteriene (FAKTA) PS: hvor lang tid tar det før man får i-podden fra apple store? Kommer helt ann på egentlig. 2-3 uker kanskje. Er fra Kina liksom.. Endret 15. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg har selv Creative Zen NX 30gb og jeg er kjempefornøyd. Spilleren virker robust, og det at den er litt større enn iPod veies lett opp av at den er mye billigere og har mer lagringsplass (=den vil vare lengre). Batterikapasiteten skal også være bedre enn iPod. Utskiftbart batteri er heller ikke å forakte ;-) Øreproppene som følger med er også av brukbar kvalitet :-) En får inntrykk av at Zen NX er ganske solid, og selv om jeg aldri har mistet den i bakken kan jeg skrive under på at den fikser minusgrader og joggeturer uten å dø. Endret 15. februar 2004 av Manuel Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 En får inntrykk av at Zen NX er ganske solid, og selv om jeg aldri har mistet den i bakken kan jeg skrive under på at den fikser minusgrader og joggeturer uten å dø. Det vil min iPod også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Om du bryr deg om lyd foran design, går du for creative. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Om du bryr deg om lyd foran design, går du for creative. om du KUNN bryr deg om lyd går du for Creativen. Den er Stor stygg og riggalaus. nei alså jeg er ingen lydekspert men ipoden har ikke dårlig lyd Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 En får inntrykk av at Zen NX er ganske solid, og selv om jeg aldri har mistet den i bakken kan jeg skrive under på at den fikser minusgrader og joggeturer uten å dø. min ipod har ikke dødd enda, man har seff mp3 spilleren inni jakkelomma når man tar en joggetur uti kulda Lenke til kommentar
ASW Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Zen er ikke støgg. Er det zen nx dere mener Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) et problem med i-poden er de temmelig dårlige batteriene som gjerne slutter å funke etter uvanlig kort tid sammenlignet med mange andre mp3-spillere, dessuten er i-pod batteriene veldig dyre. har prøvd i-pod og ble ikke så imponert over lyden, den du nevnte fra creative kan matche lydkvaliteten Skal vi se... I 1% i alle tilfeller knekker batteriene (FAKTA) Apple har faktisk blitt saksøkt pga. elendig batterikvalitet: iPod-brukere saksøker Apple Nei, sats heller på noe annet enn ipod, feks,Zen: Gir best lydkvalitet og best batterikvalitet (og best pris). Endret 15. februar 2004 av Vice Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er forskjell her: 1) Zen = Value for penga 2) iPod = størrelse for penga Det er bare å velge deretter. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Er denne stygg. Endret 15. februar 2004 av ASW Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Skjønner ikke det der med at iPod er lekker, syns den er direkte heslig... Den har blitt pop... det er det som er saken, og folk blir påvirka uten en gang å legge merke til det... Zen NX er ikke vakker, men heller ikke stygg... Syns den ser bedre ut en iPod... Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Er denne stygg. Det spørs hva du sammenligner med. Sammenlignet med iPod, så er svaret definitivt ja. Har selv iPod med koss porta pro, og lyden er det ingen ting å si på. Nå er iPoden min godt over et år gammel, og batteriet fungerer også godt enda Desuten har du jo iTunes, og bedre program for å synkronisere mp3-spilleren din skal du lete lenge etter. Så jeg vil absolutt anbefale iPod. Men, det følger ikke dock med 15gb-modellen.. Endret 15. februar 2004 av ^Nikon Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ASW: det er Zen, ikke Zen NX her er NX Her er NX Xtra syns begge er fine: NX extra har 60gig og blått backlight Lenke til kommentar
ASW Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er enig i at zen ikke har bra programvare. Noen som vet om noe gratis bra programvare til zen. Jeg skjønte at dere snakke om zen nx men ville bare si hva jeg mener om zen Orginal. Synes fortsatt at zen har et bra utsene. Zen : 16 mb ram, blått lys, mulighet for kontroll, kan opplades via usb port, 14 timer batteri tid (usb2.0 verisjonen). med ny firmvare også same funksjoner som nx(usb2 verisjonen) Zen nx : 8 mb ram, grønt lys ,ingen mulighet for kontroll, 14 timer batteri tid(mange har klagd på dette på nomadness). Har mulighet for nytt batteri, Raskere prosesor (noe i den duren) raskere er den i vertfall Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Synes at iPod danker ut alt og alle når det kommer til utseende og lyd Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Åhhhh.....Lekkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå