Gå til innhold

klarer ikke besteme meg om mp3 spiller!

Anbefalte innlegg

har tråla forumet om mp3 spillere og har kommet fram til at jeg skal ha en harddisk basert mp3 spiller. jeg trenger ikke mer enn 15 gb. synes designet til ipod er utrolig bra i forhold til creative zen nx, og dette teller faktisk litt. på apple sine hjemmesider koster en 15 gb i-pod 2890 kr, og det er gratis frakt :) i-pod er litt dyrere en creative zen nx. på den andre siden har jeg hørt at lydkvaliteten på creativ zen er bedre. (jeg har koss porta pro)

kan dere hjelpe meg ut av denne "krisa"? :)

PS: hvor lang tid tar det før man får i-podden fra apple store?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
et problem med i-poden er de temmelig dårlige batteriene som gjerne slutter å funke etter uvanlig kort tid sammenlignet med mange andre mp3-spillere, dessuten er i-pod batteriene veldig dyre. har prøvd i-pod og ble ikke så imponert over lyden, den du nevnte fra creative kan matche lydkvaliteten

Skal vi se... I 1% i alle tilfeller knekker batteriene (FAKTA) :roll:

PS: hvor lang tid tar det før man får i-podden fra apple store?

Kommer helt ann på egentlig. 2-3 uker kanskje. Er fra Kina liksom..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg har selv Creative Zen NX 30gb og jeg er kjempefornøyd. Spilleren virker robust, og det at den er litt større enn iPod veies lett opp av at den er mye billigere og har mer lagringsplass (=den vil vare lengre). Batterikapasiteten skal også være bedre enn iPod. Utskiftbart batteri er heller ikke å forakte ;-)

Øreproppene som følger med er også av brukbar kvalitet :-)

En får inntrykk av at Zen NX er ganske solid, og selv om jeg aldri har mistet den i bakken kan jeg skrive under på at den fikser minusgrader og joggeturer uten å dø.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
En får inntrykk av at Zen NX er ganske solid, og selv om jeg aldri har mistet den i bakken kan jeg skrive under på at den fikser minusgrader og joggeturer uten å dø.

min ipod har ikke dødd enda, man har seff mp3 spilleren inni jakkelomma når man tar en joggetur uti kulda

Lenke til kommentar
et problem med i-poden er de temmelig dårlige batteriene som gjerne slutter å funke etter uvanlig kort tid sammenlignet med mange andre mp3-spillere, dessuten er i-pod batteriene veldig dyre. har prøvd i-pod og ble ikke så imponert over lyden, den du nevnte fra creative kan matche lydkvaliteten

Skal vi se... I 1% i alle tilfeller knekker batteriene (FAKTA) :roll:

Apple har faktisk blitt saksøkt pga. elendig batterikvalitet:

iPod-brukere saksøker Apple

Nei, sats heller på noe annet enn ipod, feks,Zen:

Gir best lydkvalitet og best batterikvalitet (og best pris). :yes:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Skjønner ikke det der med at iPod er lekker, syns den er direkte heslig... Den har blitt pop... det er det som er saken, og folk blir påvirka uten en gang å legge merke til det...

Zen NX er ikke vakker, men heller ikke stygg... Syns den ser bedre ut en iPod...

Lenke til kommentar
jukeboxzen_g.gif

Er denne stygg.a_001.jpg

Det spørs hva du sammenligner med. Sammenlignet med iPod, så er svaret definitivt ja. Har selv iPod med koss porta pro, og lyden er det ingen ting å si på. Nå er iPoden min godt over et år gammel, og batteriet fungerer også godt enda :D

Desuten har du jo iTunes, og bedre program for å synkronisere mp3-spilleren din skal du lete lenge etter. Så jeg vil absolutt anbefale iPod. Men, det følger ikke dock med 15gb-modellen..

Endret av ^Nikon
Lenke til kommentar

Er enig i at zen ikke har bra programvare.

Noen som vet om noe gratis bra programvare til zen.

Jeg skjønte at dere snakke om zen nx men ville bare si hva jeg mener om zen Orginal.

Synes fortsatt at zen har et bra utsene.

Zen : 16 mb ram, blått lys, mulighet for kontroll, kan opplades via usb port, 14 timer batteri tid (usb2.0 verisjonen). med ny firmvare også same funksjoner som nx(usb2 verisjonen)

Zen nx : 8 mb ram, grønt lys ,ingen mulighet for kontroll, 14 timer batteri tid(mange har klagd på dette på nomadness). Har mulighet for nytt batteri, Raskere prosesor (noe i den duren) raskere er den i vertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...