Illmatic Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 sparer til en ny killer gaming pc som klarer de mest krevende spillene ( doom 3, hl 2, far cry+++) og tenker på å kjøpe en athlon 64 cpu, helst den råeste mf man får tak og lurer derfor på hvilke andre komponenter jeg burde stappe inn i kabinettet. skal i hvertfall ha ddr 400 ram. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 dette her kan du spørre om om 4-5 mnd da. mye mer aktuellt å spørre da, siden det alltd kommer noe nytt osv... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 ok ( spare spare spare ...) Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du kan jo alltids stappe i et godt EPoX eller LAN party hovedkortm det er bra! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sett også av en god slant penger til skjerm. Det er den viktigste investeringen du gjør... Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 17 eller 19 tommers LCD, personelig liker jeg best 17. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 sparer til en ny killer gaming pc som klarer de mest krevende spillene ( doom 3, hl 2, far cry+++) og tenker på å kjøpe en athlon 64 cpu, helst den råeste mf man får tak og lurer derfor på hvilke andre komponenter jeg burde stappe inn i kabinettet. skal i hvertfall ha ddr 400 ram. Vent 4-5mnd'er så kan du spørre da. Utviklingen er enorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå