bluescreen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har etter litt om og men valgt å bestille meg Nokia 6230 framfor 6600, med 256mb MMC. Jeg har tenkt til å bruke telefonen som mp3-spiller, og lurer derfor på hvor lang tid det tar å overføre data til Nokiatelefoner over usb-kabelen? Hvor raskt går det over å overføre data over bluetooth? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Blåtann har en teoretisk overføringshastighet på 700kbps (billigste Telenor ADSL-hastighet), men ikke ha noen store forhåpninger til dette, MP3 fra PC til mobil tar en stund... Flere minutter pr. sang (Dette er i hvert fall tilfellet med min P800) USB burde vel kanskje gå raskere, men det skal jeg ikke uttale meg om... Lenke til kommentar
bjornbon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvis det er MP3-filer du snakker om å overføre, er det vel bedre å kjøpe seg en kortleser for MMC (eller kombi), og overføre filene til kortet via leseren, enn direkte inn i mobilen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 er vel egentlig det, men kan du la pcn stå på over natten så funker jo det Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Kortleser for MMC høres ikke dumt ut! Noen forslag til merke som fungerer bra? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 denne ser jo ikke så verst ut Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) hvor lang tid det tar å overføre data til Nokiatelefoner over usb-kabelen? 6600 har ikke USB grensesnitt, så om du har USB- eller serie-kabel spiller ingen rolle siden hastigheten er begrenset av mobilen. Skikkelig USB grensesnitt er det vel bare NGage og SX1 som har. (og muligens P800/P900 også). Endret 15. februar 2004 av molna Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 denne ser jo ikke så verst ut Den så bra ut, men ganske dyr På biltema kan du kjøbe deg en kortleser/skriver for litt over 200. Den leser skriver endel kort blant annet mmc, ms duo og compact flash tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå