indecisive Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg vil bare anbefale alle som leser dette å holde dere langt unna Expert City i Oslo! I alle fall når det gjelder mp3-spillere... Jeg hadde nylig en krangel med de om min, som ble levert inn på service 29. november, og fikk ikke pengene mine tilbake før i går! Fullstendig latterlig kundebehandling! Så hvis dere ikke er så smarte at dere allerede holder dere unna denne butikken, så følg min oppfordring og gjør det fra nå av! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg vil advare alle mot alle Expert/Elkjøp og alle disse wannabe butikkene. De SUUUUUGER. Lenke til kommentar
impedans_bob Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 "Jeg vil advare alle mot alle Expert/Elkjøp og alle disse wannabe butikkene. De SUUUUUGER" Slike butikker prøver ikke å være noe som helst. Kjøper du dyrt utstyr hos et sted som spesialiserer seg på elektriske tannbørster og hårfønere ber du nesten om trøbbel. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 et var et unødvendig inlegg bob'ern Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 et var et unødvendig inlegg bob'ern Det var vel ditt inlegg som var unødvendig. Hva mener du med en wannabe butikk. Kan du bedriftsøkonomisk forklare dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Usaklig tråd som i tillegg bare ender opp med flaming. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg