Empty Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sitter med en sliten Xp 2000 Palomino og vil gjerne klokke litt men har bedritent ram så da blir det mp klokking. Vet at man kan låse opp mp fra 5 - 12.5 ved å kortslutte alle L1 broene, men så har jeg også lest at jeg kan få mp over 12.5 ved å kutte den siste L3 broen (tror jeg), men skal jeg gjøre det i tillegg til L1 lukkinga eller hva ? Har søkt litt men finner ikke så veldig mye relevant informasjon, utenom Smurfboarden på Overclocking.dk, men da må det lodding til under hk og det frister ikke helt... Har Epox 8kha+ og pc 2100 ddr ram (ukjent merke)... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 du dreper jo cpu, den er varm nok som den er... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Kan nok oc' litt i alle fall. Sitter med hjemmelaga wasserkühler og har en temp på 35 grader akkurat nå, altså ved surfing og musikk... Men tilbake til topic, noen som vet noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå