Gå til innhold

PC i Stavanger Aftenblad

Anbefalte innlegg

Finnes forøvrig bare en by i Norge (Hint : Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle)

:laugh:

Finnes forøvrig bare to folkeslag i norge som er er så egosentiske og arogante som du gir uttrykk for i den poster der.. (Hint1: B..., Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) (Hint2: B..., Akershus, finansfolk, 18-åringer i pappas Mercedes)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes forøvrig bare to folkeslag i norge som er er så egosentiske og arogante som du gir uttrykk for i den poster der.. (Hint1: B..., Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) (Hint2: B..., Akershus, finansfolk, 18-åringer i pappas Mercedes)

Så du har altså noe imot bergensere så flytter til Bærum ;)

Lenke til kommentar
Finnes forøvrig bare en by i Norge (Hint : Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle)

:laugh:

HAHA :D

Dagens :thumbup:

pappa jobber med veldig mange i fra stavanger, når er er ut på platform, han sier det er værre enn og jobbe med dansker ;) jeje. personlig har jeg ikke i mot noen. bare kan se for meg personligheten :cool:

EDIT: Leif

Endret av tozer
Lenke til kommentar
hehe.. det sier mer om deg enn det gjør om den som har satt inn denne annonsen.

og i tillegg at du i det hele tatt ler av det, le av deg selv som har brukt tid til å scanne det inn. klovn

Innlegget ditt sier meg ihvertfall at du må ha ett trist liv som ikke kan se det morsomme i ting som dette, men heller finner det gøy å kalle meg klovn...

Eller kanskje det har seg slik at mistanken min stemmer og at denne annonsen var din?

Lenke til kommentar

Så du har altså noe imot bergensere så flytter til Bærum ;)

jeg var sammen med ei fra bærum i påskeferien i fjor. hun sa pappaen min som også er fra stavanger snakket gresk sammen med meg :cry:

Lenke til kommentar
Han har også hengt annonsen opp rundt forbi i Sola.

Når vi allerede er inne på skrivefeil...

Sola

(Viktig :p)

ikke i følge norsk språkråd :-) Alle stedsnavn kan uttales med "i", MEN de har en liste over stedsnavner de det anbefales å bruke "på". Så lenge du skriver "i" foran et stedsnavn vil du egentlig alltid skrive rett.

Sprøtt? JA! For jeg er enig i at det heter på sola, på bryne, på tau osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...