Simen1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Finnes forøvrig bare en by i Norge (Hint : Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) Finnes forøvrig bare to folkeslag i norge som er er så egosentiske og arogante som du gir uttrykk for i den poster der.. (Hint1: B..., Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) (Hint2: B..., Akershus, finansfolk, 18-åringer i pappas Mercedes) Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Finnes forøvrig bare to folkeslag i norge som er er så egosentiske og arogante som du gir uttrykk for i den poster der.. (Hint1: B..., Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) (Hint2: B..., Akershus, finansfolk, 18-åringer i pappas Mercedes) Så du har altså noe imot bergensere så flytter til Bærum Lenke til kommentar
tozer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Finnes forøvrig bare en by i Norge (Hint : Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) Finnes forøvrig bare to folkeslag i norge som er er så egosentiske og arogante som du gir uttrykk for i den poster der.. (Hint1: B..., Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) (Hint2: B..., Akershus, finansfolk, 18-åringer i pappas Mercedes) HAHA Dagens pappa jobber med veldig mange i fra stavanger, når er er ut på platform, han sier det er værre enn og jobbe med dansker jeje. personlig har jeg ikke i mot noen. bare kan se for meg personligheten EDIT: Leif Endret 16. februar 2004 av tozer Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 hehe.. det sier mer om deg enn det gjør om den som har satt inn denne annonsen. og i tillegg at du i det hele tatt ler av det, le av deg selv som har brukt tid til å scanne det inn. klovn Innlegget ditt sier meg ihvertfall at du må ha ett trist liv som ikke kan se det morsomme i ting som dette, men heller finner det gøy å kalle meg klovn... Eller kanskje det har seg slik at mistanken min stemmer og at denne annonsen var din? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Finnes forøvrig bare to folkeslag i norge som er er så egosentiske og arogante som du gir uttrykk for i den poster der.. (Hint1: B..., Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) (Hint2: B..., Akershus, finansfolk, 18-åringer i pappas Mercedes) Så du har altså noe imot bergensere så flytter til Bærum jeg var sammen med ei fra bærum i påskeferien i fjor. hun sa pappaen min som også er fra stavanger snakket gresk sammen med meg Lenke til kommentar
xpert Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Med windows melinum tilogmed! windåws linoleum.... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Han har også hengt annonsen opp rundt forbi i Sola. Når vi allerede er inne på skrivefeil... På Sola (Viktig ) Endret 16. februar 2004 av CerveZa_ Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Folk fra stavanger er kjekke folk! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Folk fra stavanger er kjekke folk! Takk. @ CerveZa_: That is correct! Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 @ CerveZa_: That is correct! Kan bli fornærmet av mindre... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hommersåk is tha place Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Han har også hengt annonsen opp rundt forbi i Sola. Når vi allerede er inne på skrivefeil... På Sola (Viktig ) Det går an å si både på og i Sola. I Sola kommune, og på Sola (omtalt som sted)... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Han har også hengt annonsen opp rundt forbi i Sola. Når vi allerede er inne på skrivefeil... På Sola (Viktig ) Det går an å si både på og i Sola. I Sola kommune, og på Sola (omtalt som sted)... Men han sa ikke i Sola Kommune. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Folk fra stavanger er kjekke folk! helt enig der. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Han har også hengt annonsen opp rundt forbi i Sola. Når vi allerede er inne på skrivefeil... På Sola (Viktig ) ikke i følge norsk språkråd :-) Alle stedsnavn kan uttales med "i", MEN de har en liste over stedsnavner de det anbefales å bruke "på". Så lenge du skriver "i" foran et stedsnavn vil du egentlig alltid skrive rett. Sprøtt? JA! For jeg er enig i at det heter på sola, på bryne, på tau osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå