PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Og eget ROM for nero burning? Nero heter faktisk "Nero Burning ROM" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 til og med trademark på prosessoren Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 til og med trademark på prosessoren prosessor ? det heter processer i følge ham akkuratt nå er jeg litt flau av å være Stavangersk Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den var jo morsom. Litt av en "kraftpc" med 128mb ram Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tror nok denne karen skal ha en del for maskinen, han har tross alt brukt 319kr på annonsering. Jeg prøvde å ringe fyren nå nettopp (etter å ha vær en tur i den grønne bossdunken) for å få vite prisen. Ingen så tok den, men så fort han ringer meg opp igjen så skal jeg poste prisen. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 akkuratt nå er jeg glad jeg bor i sandnes (nabo byen til stavanger) og ikke i stavanger Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) alså så lenge det ikke står pris er det vanskelig og slenge dritt kan jo være han selger den billig Tviler på at han vil selge den billig.. Han har jo brukt en masse penger på mange ekstra linjer i annonsen (idft. koster det mer pr. linje) for å prøve å skryte opp maskinen - kanskje med håp om å 'svindle' en urutinert PC-bruker? Morsomt var det iallfall Hehe, om du skulle kjøpe det systemet (tenker da bare på CPU+RAM+hovedkort) splitter nytt vil du få det til under tusenlappen - hvis vi bruker regelen om at brukt utstyr bør selges til halv pris (og trekke fra enda mer på prisen avhengig av hvor gammelt utstyret er) bør jo ikke herligheten koste mer enn noen hundrelapper! Kanskje 500 med CD-brenner (går ut fra at han har det siden han skryter av Nero ) - men han luringen skal vel ha 1500-2000 eller noe tipper jeg Endret 16. februar 2004 av Berrern Lenke til kommentar
loggon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 De er jo ikke Billig på annonse prisene heller da! kanskje han liker å snakke i tlf. hem,hem. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva betyr insleret? Installert på Stavangersk elns? Rektig En jeg kjenner bruker konsekvent ordet "insalert" både skriftlig og muntlig... Han er forøvrig 28 år .. heh Lenke til kommentar
stidz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 litt kjedlig med nero burning read only memory Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 litt kjedlig med nero burning read only memory Det HETER faktisk det. (for andre gang i dag) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Skulle ikke tro det var vanskelig å holde en viss standard på skriveferdigheter, men det er visst det... Annonsen virker ikke akkurat tillitsvekkende. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 akkuratt nå er jeg glad jeg bor i sandnes (nabo byen til stavanger) og ikke i stavanger Enig! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Han nevner aldri at det er en kraftmaskin. Dere mobber bare skrivefeilene hans.. Finn dere en hobby.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 glad for å bo på sandnes og ikke stavanger? Sandnes er jo mø-mø land no #1 !!! Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg måtte bare scanne inn PC'en som var til salgs i Stavanger Aftenblad i går. Hvilke spesifikasjoner! Til og med Windows Media Player følger med! Noen som lar seg friste og slår til? hehe.. det sier mer om deg enn det gjør om den som har satt inn denne annonsen. og i tillegg at du i det hele tatt ler av det, le av deg selv som har brukt tid til å scanne det inn. klovn Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm, hvis Sandnes er mø-mø land #1, hva er da Bryne? Vil heller være bonde fra Sandnes enn byass fra Stavanger... En smule spesiell annonnse, jah... Finnes sikkert noen som er interesserte, da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Han nevner aldri at det er en kraftmaskin. Dere mobber bare skrivefeilene hans.. Finn dere en hobby.. Jeg har en. Le av sånne som han Lenke til kommentar
cof Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Han har også hengt annonsen opp rundt forbi i Sola. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 he he. må innrømme at jeg trakk på smilebåndet når jeg leste annonsen. Tipper alle som har postet svar på posten har gått over for å se om de fant noen skrivefeil i sin egen post, fordi jeg har aldri sett så få skrivefeil i et topic på 2 sider før Finnes forøvrig bare en by i Norge (Hint : Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå