Gå til innhold

PC i Stavanger Aftenblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok denne karen skal ha en del for maskinen, han har tross alt brukt 319kr på annonsering. Jeg prøvde å ringe fyren nå nettopp (etter å ha vær en tur i den grønne bossdunken) for å få vite prisen. Ingen så tok den, men så fort han ringer meg opp igjen så skal jeg poste prisen.

Lenke til kommentar
alså så lenge det ikke står pris er det vanskelig og slenge dritt kan jo være han selger den billig

Tviler på at han vil selge den billig..

Han har jo brukt en masse penger på mange ekstra linjer i annonsen (idft. koster det mer pr. linje) for å prøve å skryte opp maskinen - kanskje med håp om å 'svindle' en urutinert PC-bruker?

Morsomt var det iallfall :D

Hehe, om du skulle kjøpe det systemet (tenker da bare på CPU+RAM+hovedkort) splitter nytt vil du få det til under tusenlappen - hvis vi bruker regelen om at brukt utstyr bør selges til halv pris (og trekke fra enda mer på prisen avhengig av hvor gammelt utstyret er) bør jo ikke herligheten koste mer enn noen hundrelapper! Kanskje 500 med CD-brenner (går ut fra at han har det siden han skryter av Nero :p) - men han luringen skal vel ha 1500-2000 eller noe tipper jeg :p

Endret av Berrern
Lenke til kommentar
Jeg måtte bare scanne inn PC'en som var til salgs i Stavanger Aftenblad i går. Hvilke spesifikasjoner! Til og med Windows Media Player følger med!

pc.jpg

Noen som lar seg friste og slår til?

hehe.. det sier mer om deg enn det gjør om den som har satt inn denne annonsen.

og i tillegg at du i det hele tatt ler av det, le av deg selv som har brukt tid til å scanne det inn. klovn

Lenke til kommentar

he he. må innrømme at jeg trakk på smilebåndet når jeg leste annonsen. Tipper alle som har postet svar på posten har gått over for å se om de fant noen skrivefeil i sin egen post, fordi jeg har aldri sett så få skrivefeil i et topic på 2 sider før :)

Finnes forøvrig bare en by i Norge (Hint : Friele, syv fjell, bauekorps og skillingsbolle)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...