Asmodeus* Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg faar ikke skrivd de norske bokstavene paa keyboardet, det gjor livet surt. HJELP! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Control panel -> Regional and Language Options -> Languages -> Details. Dette er om du har XP da Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Control panel -> Regional and Language Options -> Languages -> Details. Dette er om du har XP da bytter jeg spraaket paa hele pcen da? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Control panel -> Regional and Language Options -> Languages -> Details. Dette er om du har XP da bytter jeg spraaket paa hele pcen da? Nei, du bytter kun på tastaturet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 det er noe som heter "input" eller noe sånt. Da må du fjerne amerikansk og legge til norsk.da får du norske tegn på tastaturet. offtopic: har engelst tastatur nå, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå