Mambo1 Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 jeg kjører service pack 4 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dobbelt klikk på diskene i device manager . Høyre klikk på "Min datamaskin" Velg "Egenskaper" Der er en flik som heter "Hardware eller Maskinvare" I denne velg "Enhetsbehandling" "Enhetsbehandler" (Samme som device manager) Inne i enhetsbehandling åpne + tegnet for diskene og sjekk egenskapene på de i fliken for policy (tror ikke det er oversatt til politikk på norsk windows) . Her er det er checkmark for å sette "skrive caching PÅ" . Lenke til kommentar
Mambo1 Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 hmm finner ikke det du snakker om Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva er du ikke finner da . Hvor lang finner du frem . Engelsk oppskrift fra microsoft . How to Enable Write Caching 1. Right-click My Computer, and then click Properties. 2. Click the Hardware tab, and then click Device Manager. 3. Double-click the Disk drives branch to expand it. 4. Right-click the hard disk with which you want to work, and then click Properties. 5. On the Disk Properties tab, click to select the Write Cache Enabled" check box, and then click OK. Jeg har aldri hatt norsk windows men jeg tror det blir noe slikt som: 1. Klikk med høyre mustast på Min Datamaskin, og klikk Egenskaper 2. Klikk på Maskinvare fliken , og deretter Enhets behandling. 3. Dobbelklikk på harddisk branch for å åpne den . 4. Klikk med høyre musetast på harddisken du vil jobbe med ,og klikk Egenskaper. 5. På harddiskens egenskaper flik , klikk for å velge "Write Caching Enabled" "Aktivere Skrive buffer" eller noe sånt på norsk ,og klikk OK. Lenke til kommentar
Mambo1 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 ahhh skjønner. men det hjalp ikke.. "Hurtig Buffring" btw Lenke til kommentar
Mambo1 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 noen flere som har noen tips Lenke til kommentar
Mambo1 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ville bare si ifra at jeg har fått fiksa mitt trøbbel med harddiskene. det eneste jeg trengte å gjøre var å oppdatere bios (flashe bios og legge inn ny) og skaffe meg en ny OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå