IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har en liten ting for å spille imot 400% bots med ratio på 1/10 mellom fiender og allierte. Men jeg klarte ikke å stå imot angrepet på strandbanen I RTR, folkene bare stormer fremover og eier meg Jeg trenger noe lignende muramod, en svær robot helst så jeg kan knuse fiendene, men denne modden virker bare til bf 1.45 og jeg har 1.6. Vet dere om noen modder som gjør det lettere å knuse AI'en? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Herregud da mann, du bør jo sette ned vanskelighetsgraden til et nivå du takler, for deretter å justere den opp ettehvert som du blir bedre. Hva er vitsen med på den vanskeligste innstillingen når du ikke takler det? Om du cheater får du ikke en realistisk motstand.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Realisme??????????????! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Det er nå mest fornuftig å spille på et nivå du takler og så justere opp, en å kjøre 400% for så å cheate. Det ser jeg ikke noe poeng i. Grunnen til at det er 400% er jo for å gi ekstra sterk motstand, men det gir jo ingen mening vis man cheater Men for all del, det er du som skal spille ikke jeg. Skulle gjerne gitt tips om jeg viste noe! Men måtte bare si det Endret 23. februar 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) hehe, sett på 400% om du vil, men da bør du slå ned på vanskeligheten (har nesten hatt opp i 250-5 i stat da, med medium ) Endret 8. mars 2004 av ShellGhost Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Booste vanskelighetsgraden med 400%- Forståelig Ha problemer med fiendene da- Forståelig Ville cheate for å klare en vanskelighets-setting som er selvvalgt - Uforståelig Sette ned vanskelighetsgraden - Forståelig Klare fiender - Forståelig Tada slik skal deg gjøres... Er ikke meningen å virke nesevis eller noe, synes bare hele problemstillingen var noe sær... Endret 8. mars 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå