Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hver gang jeg åpner en side for nedlasting kommer det bare et lite merke i hjørne(billedikon) . Det skjer ingenting. Dette begynte etter at jeg fikk telenor online adsl. Da oppdaterte jeg samtidig explorer. Kan det ha noe å bety? Hjelp... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Alle Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 korleis ser det merke ut? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Det er det der merket, med firkant øverst, sirkel i midten og trekant på bunnen. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 okay.. d fårsto jo eg........................................................................................ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Veit ikkje om det hjelper, men uansett bør du laste ned programmet LeechGet. Da får du maks utnyttelse av linja ved nedlasting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå