jonnor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg kjøpte denne blokken fordi den var mye billigere enn konkurentene sine og trodde ikke det var noe særlig forskjell på hvor bra de var. Men er ikke 10-12 grader i forskjell mellom vann og CPU mye? Hva får dere andre med andre blokker? Mine temperaturer er (LOAD): Cpu (xp1700 Palminio) = 45 grader Hovedkort = 40 grader Vann = 33 grader Romtemp = 22 grader Kabinett = vet ikke, men har bare en 80mm kabiettvifte (Enermax) foran som går på laveste hastighet så det er nok ganske høyt.... EDIT: leif Endret 15. februar 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
soink Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvordan radiatoor har du? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hvordan radiatoor har du? Hjemmelaget (av en 7meter lang kobberspiral fra Clas 3/8") Det er foreløpig ingen vifter på den... Hvordan det? Tempen på vannet er målt i tanken som står ETTER radiatoren. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Ingen andre som hadde tenkt til å dele noen erfaringer og hjelpe meg litt her eller? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Det kan hende at du en del grader mindre hvis du bytter blokk til en som yter bedre, men jeg har en feeling på at det er raddisen som er for dårlig. Hvor høy Vcore har du? Jeg har 2.0 vcore og ligger på 40-42 load og det er med gpu og chipsett i tillegg Endret 26. februar 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå