Jarmo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Var vel Celeron 300A som var det helt store i sin tid....... Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 hei ronnyaa... du kjørte ikke scooter sa du... ser siggen din! Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei Pappa kjøpte en 286 rundt 89` elns for 27 000! På den var det en knapp som het Turbo, og da "klokka" man maskinen fra 8MHz til svimlende 12 MHz! Var vel ikke ekte klokking..men men.. Første klokkinga jeg var med på var en AMD 233MHz... huska ikke hvor mye vi klokka den opp men vifta smelta i allefall Min gode gamle Intel Celly 366 socket 370 kjører jeg fjellstøtt på 550 MHz, og det var vel denne prosessoren som virkelig gav grobunn for OC miljøet vi har i dag. En kompis kjørte denne på 616MHz uten problemer med peltier påmontert, og husker jeg rett var det en glaning i Russland som ved hjelp av flytende nitrogen kjørte en slik på over 1 Gig! DA begynner man å snakke overklokking! Når det gjelder skader på prosessor/utstyr ved overklokking... den 366 som jeg kjøpte i 1999 fungerer fortsatt (reservemaskin med Win98), overklokket til 550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå