Gå til innhold

Hw.no's Kraftigste "medlems" maskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min laptop vinner vel i andre enden av rekka..

486dx2 66mhz med 4mb ram og 270mb hardisk

10" gråtone lcdskjerm, diskettstasjon og trackball

kjører per i dag debian, og batteriet varer i ca 5 minutter.

ellers så kan jo serveren min være en mellomklassekandidat, dual 400mhz celeron med 786mb ram, 480gb hd. sliter litt fortiden pga database på 7,8gb! ene tabellen har passert 100mill rader (:

og hvis man er heldig og treffer rett indexer får man svar på søk på 0.00005 sekunder

ellers så kan vel den andre laptoppen heve seg i toppen, med P4 3.06ghz HT, 1gb ram, 80gb hardisk, dvdbrenner, ati radeon 9000

Lenke til kommentar
Til vanlig bruk kjører jeg:

Abit IC7-MAX3 BIOS ver 1,3 vdimm moddet

Intel Pentium 4 3.0GHz@3759MHz 1,575v BOXED kjøling

Corsair XMS3200LL @ 500MHz 2-2-2-6 3,2v

ASUS 9600XT@590/345

1x80GB Western Digital 2MB cache

3x120GB Western Digital 8MB cache

Hadde maskinen oppe i 4055MHz igår med BOXED kjøling, sjekk sig for super pi resultat.

den er nais!, spiller du mye? med den råe pcn blir nesten 9600XT netur :)

hehe, ja jeg spiller endel. Kortet trekker endel ned ja, men egentlig så er det greit nok ;)

Kunne ikke hatt noe imot å fått ett 9800XT :)

Lenke til kommentar

Her er min :

Asus P800 Deluxe

Intel P4 2,8Ghz HT m/TT Spark 7 @ 3,5Ghz [1,525v]

2xTwinMOS Pc3200 m/Winbond

Sapphire Radeon 9800Pro

WD Caviar 120GB SE

Plextor Premium og IBM 24x Cd-Rom :p

TT Xaser III m/7 vifter :thumbup:

Qtec 450W :thumbdown: (Snart Mist 480W.....)

MS IE 4.0 @ FunC Surface 1030

3D Mark 03: 5900

Har ikke testa 01

Ikke noen vinner men.....God til spill da :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

DesertGlow sa at det skulle komme opp konkurranseregler på forumet i går. Så etter de, men det ble stille. Sendte en mail til digi.no angående deres konkurranse. Tipset de om at det skal være en konkurranse her, men han jeg snakket med hadde allerede fått med seg dette. Så digi.no kommer antakelig til å følge med. Kom igjen, folkens. La oss vise dem.

Lenke til kommentar
DesertGlow sa at det skulle komme opp konkurranseregler på forumet i går. Så etter de, men det ble stille. Sendte en mail til digi.no angående deres konkurranse. Tipset de om at det skal være en konkurranse her, men han jeg snakket med hadde allerede fått med seg dette. Så digi.no kommer antakelig til å følge med. Kom igjen, folkens. La oss vise dem.

Det ble en liten forandring. I stedet for at dette ble en "forumkonkurrans" så blir det en full "vinterkonkurranse" i et samarbeid mellom HW.no og overklokking.no med premier i fire forskjellige kategorier. Siden dette ble hakket større enn undertegnede hadde regnet med, så tar det også litt lenger tid. Forhåpentligvis er konkurransen i gang i morgen :)

Lenke til kommentar

Ikke rare greiene boxen min, men den duger for meg.

P4 2.6ghz

512Mb corsair 3200

Radeon 9700 Pro 128Mb Ultimate ed.

4 x WD 120Gb 8Mb cache

1 x WD 160Gb 8Mb cache

1 x WD 120Gb 8Mb cache extern USB 2.0

Plextor 48 x brenner

NEC 4X DVD brenner

Chieftec Server tower

Enermax 350 W

SB audigy 2

Tandberg 21"

Logitech MX 700

Logitech z340

Koss Ur 40

MSI NEO LSR (eller noe sånt)

Promise Raid controller

mm

Dersom antallet er 500 havner vel min på 400. plass :)

V

Lenke til kommentar
Det ble en liten forandring. I stedet for at dette ble en "forumkonkurrans" så blir det en full "vinterkonkurranse" i et samarbeid mellom HW.no og overklokking.no med premier i fire forskjellige kategorier. Siden dette ble hakket større enn undertegnede hadde regnet med, så tar det også litt lenger tid. Forhåpentligvis er konkurransen i gang i morgen :)

Enda bedre. Da kan dette faktisk få et ganske seriøst preg. Gleder meg.

Lenke til kommentar

/me sin!! :D :

XP2500/1833mhz@XP3600+/216*11/2377mhz 1.85vcore

MSI K7N2 Delta ILSR

Twinmos PC3200

WD80JB 80GB+Samsung 120GB

Sapphire 9500Pro@360/320

Funker fint til mitt bruk, nemlig spilling :cool:

Endret av cmt
Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som synes det blir et lite paradoks at de som har frekkest PC, skal vinne enda flere PC ting :dontgetit: Går ut fra at det er det som kommer til å være i premiene. Jaja...er vel noe som heter "mye vil ha mer"...

Lenke til kommentar

Altså ærlig talt det blir vel ikke hardware premier til de med best hardware fra før? :dontgetit:

Blir som å gi mer penger i premie til Kjell Inge Røkke fordi han har mest fra før...

Lenke til kommentar
Altså ærlig talt det blir vel ikke hardware premier til de med best hardware fra før? :dontgetit:

Blir som å gi mer penger i premie til Kjell Inge Røkke fordi han har mest fra før...

Blir litt feil hvis en som har et Radeon 9800XT f.eks. vinner et Geforce FX5700 Ultra :laugh:

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Blir litt feil hvis en som har et Radeon 9800XT f.eks. vinner et Geforce FX5700 Ultra :laugh:

Nettop! Skulle heller premiert noen får å ha dårligst maskin nå :roll:

Lenke til kommentar

Det går da ikke :p

Kjedelig om du sitter med et 9800xt og vinner et 9600xt ;)

Edit: Noen var kjappere enn meg ;)

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...