ATWindsor Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Skal kjøpe ide-kontroller, noen som har noen innspill på hilken som er best av highpoint og promise? Hvis begge er like bra, så kjøper jeg såklart den billigste, hvirker som begge har ett liknende feature-sett, så jeg lurer engentlig mest på stabilitet, drivere support og slikt. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ok, la meg reformulere: er highpoint bra nok? Er det noen som har prøvd highpoint, og hva er deres erfaringer? Om highpoint funker helt fint, så kjøper jeg den. AtW Lenke til kommentar
Rigel Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har hatt null problemer med min Highpoint 1542. Har vært borti flere problemer med Promise, men det kan også skyldes at det har vært flere Promise kontrollere i bruk rundt omkring... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har ingen erfaringer med de, men den highpoint kontrolleren som er på Lanparty og noen andre hovedkort er virkelig bugga. Av de du nevner så er det vel det dyreste som er best, som vanlig Men egentlig så er et vel dødt løp på ytelse, men Promise vil vel ha litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bare husk at HighPoint ikke støtter CD. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har selv en Hig Point kontroller, men bare med en kanal da. Har ikke hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har en promise 133TX ide kontroller, og denne funker helt greot, og jeg har ikke hatt noen problemer med den... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Bare husk at HighPoint ikke støtter CD. Gjør meg ingenting, virker ikke som noen som har denne pci-kontrolleren har hatt problemer, så da går jeg for den. Tusen takk for all tilbakemelding. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå