Lef Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, jeg har gjort den tabben å erstatte min tidligere versjon med 9.0... Ser ikke ut til at jeg får streamet noen ting fra nettet etter oppdateringen. Alt ser bra ut og spileren er "ready" men ingenting skjer ? Har også prøvd å limt inn URL'n, både http og mms, men ingenting skjer, eller at jeg får beskjed om at WMP ikke kan åpne filen. Er takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er jo ikke mye man kan gjøre når slikt skjer på windows. Sjekk instillingene for WMP Har du prøvd andre url-er ? Det kan jo hende at akkurat den som funka før ikke funker lenger.. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Har prøvd diverse URL'er ja. Dessuten bruker jeg streamingen til nrk.no en del, det har ALLTID funket før, men ikke nå.... Får prøve å avinstallere 9.0, men kjenner jeg Windows'n rett, går nok ikke dette... Noen flere som har noen forslag ? Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg bruker WMP9 helt fint med NRK, så sjekk innstillingene dine eller om du har en annen media player som kødder med deg. Hadde problemer selv så lenge jeg hadde Winamp som hoved valg på en masse filtyper og streaming(selv om jeg sa NEI til dette under installasjon) Lenke til kommentar
Lef Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har forsåvidt løst problemet. Tok en system restore, så da funker det igjen. Aner ikke hvorfor det hadde blitt slik men... Takk for hjelpa uansett :-) Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) hehe måtte du ta system restore eller os reinstall bare for mediaplayeren til windows ? ok ok jeg skal ikke si noe engang ... lykkke til og bra det virker nå Endret 15. februar 2004 av Angelboy Lenke til kommentar
knutie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 har samma problemet selv. Står bare "klar" Lenke til kommentar
Lef Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 hehe måtte du ta system restore eller os reinstall bare for mediaplayeren til windows ? ok ok jeg skal ikke si noe engang ... lykkke til og bra det virker nå Kan du prøve å bruke enda flere emoticons neste gang du svarer på et innlegg ? Forresten bra svar du kom med, du vet vel svaret på hvordan jeg skulle fikset det uten system restore tenker jeg.... Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 ja jeg kan jo prøve jeg har jo aldri være borti det problemet ... men jeg har ikke tid til å sette meg inn i problemet selv om jeg hadde gjort det hvis jeg hadde hatt det , kanskje du skal lese litt her som en begynnelse: How to troubleshoot playback in Windows Media Player 9 hva vet jeg ... Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 eller denne her hva vet jeg .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå