zh Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Vet ikke helt hvor dette emnet hører hjemme hen... plz flytt det hvis det er feil! Her er ideen: jeg har en gammel pc liggende som jeg tenkte å bygge inn i en cd-spiller som jeg har stående. Planen er å ha all mp3en min inne på denne og koble den på tvn, evt å ha et lite lcd display i front, etter som at det bare skal brukes til musikkavspilling. Trenger tips osv fra utenforstående! Blir en worklogg når jeg begynner arbeidet! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 les litt her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=204642 Lenke til kommentar
zh Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 har lest det der.. fikk ideen derfra og fra bequiet. Går d ann å bruke det lcd displayet som er på cd spilleren fra før?? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 har lest det der.. fikk ideen derfra og fra bequiet.Går d ann å bruke det lcd displayet som er på cd spilleren fra før?? Hmm, det går sikkert men det blir vanskelig å finne et koblingsskjema Lenke til kommentar
Big_Blast Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Her er en guide du kansje kann bruke lcd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå