moesen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei Jeg skal kjøpe bærbar pc men jeg vil ha så bra ytelse som mulig(hvem vil vel ikke det?). Jeg skal spille og derfor trenger jeg bra grafikk-kort og cpu. Vet at AMD 64bits cpu'ene er ganske nye men når de kommer til bærbare må de jo gi de ett løft? Men når kommer bærbare med 64 cpu'er? I mellomtiden; hva er det beste kjøpet.. Jeg trenger tvkort, grafikk-kort(bra), endel minne og en bra cpu. Og selfølgelig cdrom/dvdrom. Diskplass trenger ikke være mer en 30-40gb. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvis du driter penger så kan du se på en Alienware pc. Lenke til kommentar
Maxmix Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Finnes noen laptops med 64bits cpu, feks amitech, selges bla. på thorn. eneste er at de har integrert intel grafikkchip, så egner seg nok ikke til spill nei :/ Endret 15. februar 2004 av Maxmix Lenke til kommentar
moesen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Hvis du driter penger så kan du se på en Alienware pc. Det jeg mente var at hvis det er altfor lenge til 64 bærbare kommer, eller blir billige så må jeg kjøpe noe annet, derfor jeg oppga tvkort div div... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå