Stianb4 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 hallo.har nå kjørt hatt pcen siden jul, å har begynt å merke at det kommer støv inn i kabinettet(chieftec draon midi) har oxo lest at det å kjøpte kullfilter å sette inn i chieftec kan være problematisk pga. vifteklippsene. Så jeg tenkte å lage filter, er det b are til å henge et fint stoff forann vinftene som suger inn? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Bruk strømpene til mor eller jif tørrmopp. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Bruk strømpene til mor eller jif tørrmopp. skal jeg bare feste det forann viftene?Kan jeg feste det utpå viftegrillen, den utpå selve fronten Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Strekk det over vifta og bruk teip elns. til å feste med. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg kjøpte filtermatte på Elfa, klippet til og la den bak fronten på chieftec-kabinettet mitt. Funker som f... Eneste er at det blir litt klønete å rense, menmen. Anbefales på det sterkeste! Dette er nemlig laget for å holde støv ute Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg kjøpte filtermatte på Elfa, klippet til og la den bak fronten på chieftec-kabinettet mitt. Funker som f... Eneste er at det blir litt klønete å rense, menmen. Anbefales på det sterkeste! Dette er nemlig laget for å holde støv ute hva med kabinett temp? går den mye opp? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Om du bruker strømper, kan du strekke dei såpass ut at du får god luftflow samtidig som det tar det meste av støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå