knut-eirik Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hei. Jeg har et lite problem med IE, når jeg klikker på verktøy-> alternativer for internet får jeg opp følgende melding "Denne opprasjonen ble avbrutt på grunn av begrensninger som er deffinert for denne maskinen. kontakt systemansvarlig" Nå har jeg kjørt virus søk og spybot s&d og ikke funnet noe galt. Så med dette vil jeg gjerne ha forslag til hva det kan være. Endret 15. februar 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvilket OS? 2000 eller XP, har du logget inn med en konto som er medlem av administratorgruppe? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Kjører xp med sp1 og er administrator. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Å gud æ e træg.... Under imunize menyen i spybot s&d er det en tab som heter lock ie control panel. Beklager Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Spybot er veldig bra Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kjører xp med sp1 og er administrator. Hadde samme problemet på min forrige installasjon, gadd ikke se noe nærmere på det, da det alltid funka å gjøre start->kontrollpanel->alternativer for internett i stedet. Kanskje du finner noe under administrative verktøy->lokal sikkerhetspolicy elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå