Ingar Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Noen som vet om det går an og laste ned "Clue"-ordbok til P800? Og fra hvor? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 trenger ikke være "Clue", kan også være alle andre "Norsk - Engelsk - Norsk." "Tysk - Norsk - Norsk - Tysk" ordbok også. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) prøv Google. (unnødvendig bump, når man kan redigere posten sin) EDIT: Her er en jeg fant i farta Endret 15. februar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er ikke noe støtte for norsk på den du fant, eller bare norsk-svensk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er ikke noe støtte for norsk på den du fant, eller bare norsk-svensk Kanskje ingar skal lære seg svensk da Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 tja..jooo.. Noen ganger jeg leser i bladet "mobil" og ikke skjønner bæret Men uansett, ORDBOK anyone? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tviler på at det er kommet noe annet, men jeg har hørt masse bra om slovoed ordbøkene, funker vel greit med engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå