Gå til innhold

Spillverket.no: Forslag..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latsabb... :smile:

Neida, jeg er helt enig!

Overklokking forumet har en direkte link til hver artikkel. Dette fungerer glimrende. Da er det ryddig slik at folk kan diskutere de forskjellige spillene, forhåndstittene osv..

Hadde vært flott om dere begynte med dette! :smile:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke helt hva det blir spurt om her. Det er mulig jeg er treg eller kanskje litt trøtt. Dere spør om en link fra forumet til Gamer.no. Hvis dere allerede er i forumet vårt, kan dere ikke bare klikke på logoen vår, så kommer dere til hovedsiden. Vi har også en rekke menyer øverst til de forskjellige seksjonene.

Kenny000 snakker om at Overklokking.no har en direkte link til hver artikkel. Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Har de en link fra forumet til hver artikkel? Hva er poenget med det? Vi har også en slik "diskuter denne artikkelen" link nederst i hver artikkel. Men vi oppretter kun egne tråder i store artikler eller omtaler hvor vi tror folk har noe på hjertet. Det har vi drevet med en god stund nå.

Men hvis dere sitter i Overklokking.no eller Hardware.no sitt forum og ønsker link derfra til Gamer.no, så har dere et problem. Ikke vondt ment., men da syns jeg nesten dere er litt late hvis dere ikke orker å bevege musepekeren til adressebaren for å skrive Gamer.no.

Hvis jeg har misforstått ønsket deres helt her nå, så må dere si fra. Det er mulig jeg er litt treg eller bare trøtt. Da må jeg evnt beklage det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...